شناسهٔ خبر: 56342104 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

میمنت‌آبادی در گفت و گو با ایسکانیوز:

اسکان دانشجویان پسر در خوابگاه‌های خودگردان/ عقب ماندگی آموزشی ناشی از کرونا برطرف می‌شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج با بیان اینکه و برای کلیه بانوان دانشجو خدمات خوابگاهی ارایه شده و برای آقایان دانشجو خوابگاه‌های خودگردان اختصاص داده می‌شود، گفت: در ترم جاری به دنبال برطرف کردنِ عقب ماندگی آموزشی هستیم.

صاحب‌خبر -

قباد میمنت آبادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تهمیدات برای استقبال از دانشجویان در سال تحصیلی جدید و آماده‌سازی فضای رفاهی و تغذیه خوابگاهی گفت: در تابستان سالجاری تمامی خوابگاه‌ها تحت مرمت قرار گرفت و برای کلیه بانوان دانشجو خدمات خوابگاهی ارایه شده و برای آقایان دانشجو خوابگاه‌های خودگردان اختصاص داده می‌شود. درضمن برای بانوان دانشجو امکانات مناسب خوابگاهی در اختیار قرار می‌گیرد.

وی درباره کم و کیف ارائه خدمات در سلف به دانشجویان افزود: سلف سرویس دانشگاه واگذار و سعی شده غذا با کیفیت و قیمت تمام شده مناسب مطابق با هماهنگی سازمان‌های طرف قرارداد در اختیار دانشجویان قرار بگیرد. از سوی دیگر امکانات ورزشی، سالن و دیگر خدمات رفاهی در واحد سنندج به شکل مناسب در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

عقب ماندگی آموزشی برطرف می‌شود

میمنت آبادی  درباره جبران عقب ماندگی آموزش به حضوص در رشته‌ها و  واحدهای علمی ادامه داد:  در ایام کرونا کلاس‌های تخصصی با تعداد اندک دانشجو تحت عنوان کلاس‌های جبرانی تشکیل شد و بر اساس نیاز دانشجو و درخواست اساتید امکان تکمیل کلاس‌های عقب مانده با برگزاری کلاس‌های جبرانی امکان‌پذیر است.

رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج درباره فضاسازی ذهنی و روحی دانشجو پس از چند سال تحت تاثیر آموزش مجازی تاکید کرد: در ایام کرونا هم روابط دانشجو با دانشگاه حفظ شد و  با واحدهای شهرستانی به رغم جمعیت اندک دانشجو ارتباط وسیع برقرار شد و با فعالیت دفتر و استاد مشاوره با تمامی دانشجویان ارتباط برقرار و فضای ایجاد شد تا بدون دغدغه بتوان تاثیر آن را در کلاس‌های حضوری مشاهده کرد.

به گفته وی از لحاظ روانی آماده‌سازی حضور مجدد در کلاس‌ها و مشاوره‌های لازم انجام شده است. به باور بنده در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان آمادگی کامل داشته و کلاس‌های مناسب با کیفیت آموزشی تشکیل می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج تاکید کرد: امکانات رفاهی به حدی فراهم شده تا خانواده‌ها بدون دغدغه فرزندان خود را به دانشگاه آزاد اسلامی بفرستند و در این شرایط دانشجویان جدید تحصیل خود را آغاز کنند و به ادامه تحصیل بپردازند.

آموزش ترکیبی در دستور کار قرار می‌گیرد

میمنت آبادی با بیان اینکه با توجه به هوشمندسازی دانشگاه‌ها در سه سال اخیر و مجهز شدن به ضبط  در کلاس‌ها می‌توان به سمت آموزش‌های ترکیبی حرکت کرد، افزود: سازمان مرکزی هم مجوز ارسال کرده و در صورت نیاز برای کلاس‌های پر جمعیت از آموزشی‌های ترکیبی استفاده می‌شود، چون استاد و  دانشجو در فضای محدود با تشکیل کمیته در این زمینه می توان کلاس های ترکیبی برگزار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما