شناسهٔ خبر: 56340464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کردستان:

آحاد جامعه باید مدافع نعمت امنیت باشند

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروز آحاد جامعه باید مدافع نعمت امنیت باشیم، گفت: کسانی که با هر ادعایی پرچم و تابلوی امنیت جامعه ما را مخدوش می‌کنند، آسیب بزرگی را به همه جامعه می‌رسانند و این امر سنگ‌اندازی در مسیر قله‌های پیشرفتی است که ما در حال طی کردن آن هستیم.

صاحب‌خبر -

اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز شنبه (دوم مهرماه) در مراسم نمادین بازگشایی مدارس در دبیرستان امام محمد غزالی در سنندج برگزار شد، گفت: تحقق اهداف ما در رسیدن به بالندگی، رشد و شکوفایی و ادامه مسیر ما در علم‌آموزی، توسعه و ترویج علم و فناوری که در چهار دهه اخیر به پرچمداری مقام معظم رهبری دنبال می‌کنیم و برای رسیدن به قله‌های دانش، رشد و بالندگی کردستان نیازمند یک زمینه بسیار مهم یعنی امنیت است.

وی افزود: اگر امنیت و آرامش در جامعه حکم‌فرما نباشد، هیچ‌کدام از اهداف متعالی ما در استان محقق نخواهد شد و همچنان که اولیای دین می‌فرمایند باید قدر نعمت امنیت را بدانیم. امنیت امروز ما مرهون و مدیون رشادت، جانبازی، ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران ی هستیم به ویژه استان ما در زمانی که مورد حمله دشمن بعثی قرار گرفته بود پا پیش گذاشتند و دفاع کردند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروز آحاد جامعه باید مدافع نعمت امنیت باشیم، افزود: کسانی که با هر ادعایی پرچم و تابلوی امنیت جامعه ما را مخدوش می‌کنند، آسیب بزرگی را به همه جامعه می‌رسانند و این امر سنگ‌اندازی در مسیر قله‌های پیشرفتی است که ما در حال طی کردن آن هستیم.

زارعی‌کوشا اظهار کرد: امیدواریم مردم بصیر ما که همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و دشمنان را زبون و سرخورده ساخته‌اند، این بار نیز آگاهانه همواره در صحنه باشند.

 وی در پایان یادآور شد: آرزوی سلامتی و تندرستی برای دانش‌آموزان ایران اسلامی به ویژه دانش‌آموزان استان کردستان دارم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما