شناسهٔ خبر: 56339741 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس؛

دانشگاهیان دانشگاه تفرش به شهدای گمنام دانشگاه ادای احترام کردند

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، آیین گلباران و عطر افشانی شهدای گمنام دانشگاه تفرش امروز (شنبه) با حضور دکتر واشقانی فراهانی رئیس دانشگاه تفرش، حجت الاسلام باقرزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه، هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان در یادمان شهدای گمنام دانشگاه تفرش برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم و به نقل از دانشگاه تفرش، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین گفت: دفاع مقدس یکی از بارزترین و بلندترین شعارهای عزتمندی ملت ایران است.

حجت الاسلام ابراهیم باقرزاده گفت: امام خمینی (ره) با پشتوانه عظیم مردمی و جوانان مسلمان انقلاب اسلامی را با ماهیت انقلابی، تعالی و سعادت انسان‌ها و رهایی از یوغ استعمارگران  بنیان نهاد.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اعلام نمود شعارهای این انقلاب  تاریخ انقضا نداشته و برای همه انسان‌ها قابل فهم است.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش با بیان این که دفاع مقدس به ما آموخت تا در یک صف در کنار هم برای هدف مقدس که زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) تلاش نماییم تصریح کرد: رسالت ما این است که با اخلاص و برای خدا کار کنیم و در بیان واقعیتهای نظام و جانفشانی شهدا کوتاهی نکنیم.

حجت الاسلام باقرزاده ادامه داد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس و جانفشانی شهدا و ایثارگران به نسل جوان، حرکت در مسیر حق و معنویت و همچنین حرکت جهادی را از دیگر رسالت های مهم در محیط مقدس دانشگاه عنوان کرد.

گفتنی است قرائت زیارت عاشورا و ادای احترام  به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه توسط دانشگاهیان دانشگاه تفرش از دیگر برنامه های جانبی این آیین بود.

دانشگاهیان دانشگاه تفرش به شهدای گمنام دانشگاه ادای احترام نمودند دانشگاهیان دانشگاه تفرش به شهدای گمنام دانشگاه ادای احترام نمودند دانشگاهیان دانشگاه تفرش به شهدای گمنام دانشگاه ادای احترام نمودند دانشگاهیان دانشگاه تفرش به شهدای گمنام دانشگاه ادای احترام نمودند

نظر شما