شناسهٔ خبر: 56339580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

انگلیس سقوط کرد/ گرت از جام جهانی دست کشید

رسانه انگلیسی نوشت: گرت و تیمش در حال تجربه کردن سقوط هستند.

صاحب‌خبر -

 

شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی انگلیس در شهر میلان مقابل ایتالیا شکست خورد تا برای پنجمین بازی متوالی از چشیدن طعم پیروزی بازماند.

در ۵ بازی اخیر انگلیس نتوانسته تیمی را شکست دهد و مهمتر از همه در ۳ بازی اخیر نتوانسته دروازه تیمی را باز کند.

رسانه‌های انگلیسی با تیتر بزرگ سقوط کرده از فاجعه انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا صحبت کردند و از این نوشتند که از ۵ بازی ، انگلیس تنها توانسته به ۲ تساوی دست یابد و مقابل مجارستان، ایتالیا و آلمان شکست خورده است و حالا به دسته دوم لیگ ملت‌های اروپا سقوط کند.

هری وینتر، سردبیر نشریه معتبر تایمز گزارش خود را با انتقاد شدید به نمایش سه‌شیر آغاز کرد و نوشت: بی‌انسجام، یدون ساختار، بدون باور. اصلا معتجب نشدیم که این نتیجه را در میلان دیدیم. انگلیس پس از نیمه دوم فینال یورو ۲۰۲۰ که مقابل مانچینی شکست خورد، هیچ حرفی تاکنون برای گفتن نداشته است. انگلیس جمع بزرگی از بازیکنان خوب را در اختیار دارد که زیرنظر ساوتگیت در حال تلف شدن هستند.

سایت اتلتیک با انتقاد به مصاحبه ساوتگیت نوشت: این نه راه‌اندازی مجدد بود و بی‌رحمی در کار بود (اشاره به مصاحبه ساوتگیت پیش از بازی با ایتالیا). انگلیس همچنان به هری کین تنها متکی است و با این حال در ۵ بازی اخیر لیگ ملت‌های نتوانسته گل اول را به ثمر رساند. این مسائل نشانه‌هایی نگران‌کننده از انگلیس در قطر خواهد بود.

انگلیس پس از ۸ سال برای اولین بار نتوانست در ۵ بازی اخیر بردی بدست آورد. نکته جالب این است که انگلیس تنها توانسته از روی نقطه پنالتی در لیگ ملت‌های اروپا گلزنی کند. تنها تیمی که به این شکل گلزنی کرده و نتوانسته خارج از پنالتی گلزنی کند، تیم سن‌مارینو با رنکینگ ۲۱۱ و ضعیف‌ترین تیم حال حاضر دنیا است.

رسانه دیگری در گزارشی با تیتر سرمربی انگلییاحتمالا جام جهانی را کنار گذاشته است وضعیت این تیم را زیر ذره بین برد و به تیر انتقاد بست.

نظر شما