شناسهٔ خبر: 56339419 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری کارگاه «صفر تا صد ثبت اختراع» توسط دانشگاه الزهرا

انجمن علمی دانشجویی مخترعین دانشگاه الزهرا (س) با همکاری جمعی از انجمن‌های دانشگاه‌های ایران، کارگاه جامع «صفر تا صد ثبت اختراع» را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "مالکیت فردی و انواع آن"، "اختراع چیست؟"، "آشنایی با انواع پتنت و شرایط احراز و کسب حمایت قانونی PCT و کنوانسیون پاریس"، "موانع ثبت اختراع و افشای راز محرمانه"، "بررسی قانون ثبت اختراعات، علائم تجاری، طرح‌های صنعتی مصوب ۸۶"، "شرایط ثبت اختراع و سوابق پیشین در جهان"، "بررسی هزینه‌های ثبت اختراع"، "نحوه نگارش اظهارنامه انواع اختراع و ارسال به اداره"، "انتخاب مرجع داوری مناسب"،‌ "پاسخ به سوالات و ابهامات داوری و معرفی آزمایشگاه‌ها" و "چگونگی پاسخ به اخطاریه رفع نقص و رد مشروط اداره اختراع" از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این کارگاه ارائه خواهد شد.

کارگاه جامع «صفر تا صد ثبت اختراع»، با تدریس ابراهیمی سرخ آبادی ـ مخترع و پژوهشگر علوم زیستی و محیط زیست، بدون محدویت زمانی به صورت آفلاین و ضبط شده ارائه خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت https://rooydadestan.ir/?p=71104 و شماره ۹۸۹۰۳۲۸۳۹۵۶۷ در واتساپ  اقدام کنند.

انتهای پیام

نظر شما