شناسهٔ خبر: 56337130 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور از امروز/ تهران خنک‌تر می‌شود

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

صاحب‌خبر -

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز با نفوذ جریانات خنک شمالی برای استان‌های گیلان، مازنداران، اردبیل و شمال آذربایجان غربی بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا یکشنبه علاوه بر این مناطق در گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی استان البرز نیز انتظار بارندگی داریم، ادامه داد: شدت بارش‌ها فردا بیشتر می‌شود و برای گیلان و مازندران هشدار سطح نارنجی نارنجی صادر شده است .

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز تا روز دوشنبه شاهد کاهش دما در نوار شمالی کشور هستیم، افزود: آب‌های دریای خزر در این مدت مواج است.

گودرزی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه در برخی استان‌های واقع در جنوب غرب و غرب کشور باد و گرد و خاک رخ می‌دهد، اظهار کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در شرق کشور به ویژه منطقه زابل با وزش باد و گردو خاک مواجه هستیم.

وی ضمن بیان اینکه آب‌های خلیج‌فارس هم تا روز دوشنبه مواج اند، در ابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: برای تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد را تجربه میکند. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۳۴ درجه می‌رسد و هوای تهران از روز دوشنبه به بعد خنک‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما