شناسهٔ خبر: 56335115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کردستان: شکوفایی، توسعه و ترویج علم و فناوری نیازمند وجود امنیت است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: تحقق اهداف، رسیدن به بالندگی و رشد و شکوفایی و ادامه مسیری که در علم آموزی، توسعه و ترویج علم و فناوری به ویژه در دو سه دهه اخیر به پرچمداری رهبری دنبال کردیم، نیازمند وجود امنیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس کردستان در دبیرستان امام غزالی سنندج اظهار داشت: امروز آحاد جامعه باید مدافع نعمت امنیت باشند و این را بدانند که کسانی با هر شعار، ادعا و هدفی امنیت مردم را مخدوش کنند، آسیب بزرگی به کشور وارد می‌کنند. 

وی با بیان اینکه اگر امنیت نباشد، هیچکدام از اهداف محقق نخواهد شد، افزود: امنیت امروز ما، مدیون رشادت، جانبازی و ایثار شهداست، همان کسانی که با خطر انداختن جان خود، از آب و خاک کشور و استان دفاع کردند.

استاندار کردستان اظهار امیدواری کرد که مردم بصیر این استان مانند گذشته در صحنه حضور داشته باشند، توطئه‌های دشمن را خنثی کنند و با هوشیاری و آگاهی، دشمنان را سرخورده و ناامید کنند.

زارعی کوشا تاکید کرد: همه باید در راستای حفظ امنیت و مقابله با توطئه‌های دشمنان با نیروهای نظامی و انتظامی همکاری کنیم، چراکه زندگی بدون وجود امنیت امکان‌پذیر نیست.

۳۲۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در ۱۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل خواهند شد.

نظر شما