شناسهٔ خبر: 56334537 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جدیدترین اخبار ثبت‌نام اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد + زمان و جزئیات سامانه ساجد

زمان ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی تا پنجشنبه _هفتم مهرماه_ تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه از نیروهای جوان متعهد و متخصص علمی براساس طرح آمایش آموزشی دعوت به همکاری می‌کند.

ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی که از بیست‌ویکم شهریورماه سال جاری آغاز شده است تا پنجشنبه _هفتم‌مهرماه_ ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sajed.iau.ir پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات و تکمیل مدارک مدنظر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

با عنایت به آغاز فراخوان دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب هیئت علمی (از طریق سامانه جامع دانشگاه sajed.iau.ir) و مصوبه «ضوابط ویژه جذب برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان» شورایعالی انقلاب فرهنگی، برگزیدگان حمایت جذب در مؤسسات علمی بنیاد مطابق شیوه نامه «تسهیلات جذب دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی در مؤسسه‌های علمی» طرح شهید دکتر شهریاری در اولویت جذب قرار خواهند گرفت.

قابل ذکر است که به منظور جلوگیری از تأخیر در فرآیند بررسی تقاضای استخدام فارغ‌التحصیلان مرد برگزیده طرح نظام وظیفه تخصصی (مربوط به بنیاد ملی نخبگان و مرکز تعاملات بین‌المللی) مطابق با شیوه‌های مربوطه، امکان شرکت در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی و طی همزمان مراحل انجام پروژه جایگزین خدمت، وجود دارد. در این مدت فرآیند بررسی صلاحیت علمی و عمومی افراد انجام می‌شود. در صورت اتمام فرآیند جذب و موافقت با استخدام برای صدور حکم کارگزینی نیاز به ارائه مدارک اتمام دوره مطابق قوانین خواهد بود.

با عنایت به فراهم شدن امکان جذب دانش‌آموختگان مقطع دکتری تخصصی مشمول وظیفه عمومی با استفاده از طرح مشمولان متخصص در دانشگاه آزاد اسلامی افراد برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در صورت تمایل می‌توانند جهت عضویت در هیئت علمی وظیفه رشته‌های مورد نیاز به سامانه جامع دانشگاه مراجعه و تقاضای جذب خود را ثبت کنند.

نظر شما