شناسهٔ خبر: 56333792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کلاس‌های دانشگاه محقق اردبیل ۲ هفته مجازی شد / فعالیت کلاس‌های دانشگاه آزاد اردبیل از ۹ مهر است

اردبیل - ایرنا - سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: کلاس‌های دانشگاه محقق اردبیلی تا ۲ هفته به صورت مجازی است و بعد از ۲ هفته به صورت حضوری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

اسماعیل چمنی روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمام امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری کلاس در این  دانشگاه آماده شده است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام نو دانشجویان از طریق لینک دانشگاه انجام و با توجه به تعطیلات متوالی در نیمه اول مهرماه و رعایت حال دانشجویان غیربومی ، جهت بهره‌مندی بهینه و مناسب از زمان ، تمام کلاس‌های درس در تمام مقاطع تحصیلی تا ۱۵ مهرماه بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی گفت: نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان نیست و بازه زمانی تحویل مدارک تا آخر آبان ماه تمدید می‌شود.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تامین خوابگاه و اسکان دانشجویان مهم‌ترین دغدغه دانشگاه است، گفت: با مدیریت و استفاده مناسب از فضای اداری و استفاده مطلوب از منابع جابجایی‌هایی در داخل دانشگاه، ساختمانی مناسب با ۲۵۰ نفر ظرفیت برای اسکان برادران اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: تمام اقدامات لازم برای تجهیز این ساختمان به تخت، یخچال، اجاق گاز و سایر امکانات انجام شده است و در حوزه خوابگاه خواهران نیز مشکل جدی وجود ندارد و یک باب ساختمان با ظرفیت ۱۲۰ نفر در دست تجهیز است.

چمنی ادامه داد: این دانشگاه همچنین یک خوابگاه متاهلی ۱۴ واحدی برای استفاده در اختیار دانشجویان قرار داده و برای رفاه حال این قشر فرهیخته ۲ خوابگاه متاهلی دیگر نیز در دست احداث دارد.

دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۵۷ با نام دانشکده کشاورزی تاسیس شده است و اکنون تعداد رشته‌های مصوب این دانشگاه ۲۸۱ رشته شامل ۶۲ رشته در مقطع دکتری، ۱۳۳ رشته مقطع کارشناسی ارشد، ۷۹ رشته مقطع کارشناسی و هفت رشته مقطع کاردانی است.

این دانشگاه دارای ۹ دانشکده، سه مرکز تحقیقات، سه پژوهشکده، ۱۹ هسته پژوهشی و یک مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور است و همایش‌های علمی و آموزشی متنوعی در آن با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تاخیر صورت گرفته در اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان و و لزوم برنامه‌ریزی مناسب آموزشی ، کلاس‌های مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه از ۹ مهرماه آغاز خواهد شد.

این منبع افزود: زمان شروع کلاس‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دوم مهرماه می‌باشد.

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام کلاس‌های درسی این دانشگاه در تمام مقاطع تحصیلی دایر بوده و به صورت حضوری می‌باشد.

نظر شما