شناسهٔ خبر: 56332308 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

کنفرانس «امام حسین (ع)، نماد وحدت» در کربلا برگزار شد

منبع : حوزه

رئیس حزب امت واحده پاکستان گفت: اربعین تنها یک گردهمایی سالانه یا پیاده روی از نجف تا کربلا نیست بلکه سفری معنوی و مملو از آگاهی و معرفت است که انسان در این سفر از پستی به بلندی پرواز می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بيت (ع)  ـ ابنا ـ کنفرانس «امام حسین (ع)، نماد وحدت» در کربلا برگزار شد که در آن علما و اندیشمندانی از سراسر جهان شرکت کردند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد امین شهیدی رئیس حزب امت واحده پاکستان در این کنفرانس ضمن تشریح اهداف اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین تنها یک گردهمایی سالانه یا پیاده روی از نجف تا کربلا نیست بلکه سفری معنوی و مملو از آگاهی و معرفت است که انسان در این سفر از پستی به بلندی پرواز می‌کند و خود را از لحاظ روحی و جسمانی پاک می سازد.

 

وی با تبیین اهداف عالی اربعین تاکید کرد: هدف اصلی اربعین رسیدن به آن نظام جهانی است که زمام آن در دست امام زمان(عج) باشد. وجود امام، امید را در دل مستضعفان عالم ایجاد می کند و برای مستکبرین چون خاری در چشم است.

 

وی با اشاره به چالش های دشمن تصریح کرد: افرادی سعی می کنند به اهداف عالی اربعین حسینی لطمه بزنند و آن را مورد هدف قرار دهند و مردم را از این اجتماع بی‌نظیر و پیام های بیکران امام حسین (ع) دور کنند. لذا باید با بصیرت به این جنبه توجه داشت و در این مسیر خود را چنین آماده کرد که امام زمان(عج) نیز افتخار کند.

 

......................

پايان پيام/ ۲۱۳            

نظر شما