شناسهٔ خبر: 56330945 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لیگ جهانی کاراته- ترکیه؛

صعود نعمتی و خدابخش به فینال/ تلاش ۵ کاراته کا در جدول شانس مجدد

روز نحست از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در ترکیه با صعود دو کاراته کای ایران به دیدار نهایی پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۱۰۶۷ کاراته کا از ۷۵ کشور دنیا به میزبانی ترکیه در شهر کوجالی جریان دارد، امروز جمعه اول مهر ماه در کاتای انفرادی بانوان، کاتا تیمی آقایان، اوزان ۶۸- و ۶۸+ بانوان و اوزان ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ پیگیری شد که بعد از صعود افسانه جمال به دیدار رده بندی کاتای انفرادی، محمود نعمتی در وزن ۸۴+ و مهدی خدابخشی نیز در وزن ۸۴- آقایان راهی فینال شدند. ضمن اینکه ۵ ورزشکار ایرانی نیز راهی جدول شانس مجدد شدند تا برای کسب نشان برنز در روز سوم تلاش کنند.

مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- که در کاراته وان باکو توفیقی در کسل مدال نداشت، در کوجالی چهره‌ای دیگر از خود به نمایش گذاشت و پس از برتری ۸ بر ۳ مقابل «ناتان فروند» از استرالیا، ۲ بر صفر برابر «جولیان نوبه»، ۴ بر یک در پیکار با از هلند، «ملوس گاشی» از کوزو، ۱۰ بر صفر مقابل «زکی سامه» از مصر با نتایح مشابه ۳ بر یک «عیسا لردجوم» از فرانسه و «والری سوتیج» از اکراین را شکست داد و راهی دیدار پایانی شد.

محمود نعمتی در وزن ۸۴+ نیز با شش پیروزی برابر «گابریل مارنیک» از ایتالیا، «مراد حاجی زاده» از آذربایجان»، «لوگو هیم» از فرانسه، «موسی بلحمل» از الجزایر، «نوری عبدالسلام» از مصر و «عثمانلی» از آذربایجان یه فینال صعود کرد،

مبینا حیدری و اسماً تیشه در وزن ۶۸-، محمدرضا گیلان پور و علی توکلی در وزن ۸۴- و مهدی عاشوری در وزن ۸۴+ در جدول شانس مجدد برای کسب نشان برنز مبارزه خواهند کرد.

فردا شنبه دوم مهرماه در روز دوم، این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات کاتا انفرادی آقایان، کاتا تیمی بانوان، کومیته وزن ۵۰- ۵۵- و ۶۱- کیلوگرم بانوان و وزن ۶۰- و ۶۷- کیلوگرم آقایان پیگیری خواهد شد. یکشنبه روز سوم نیز رقابت‌های رپه شارژ، رده بندی و فینال پیگیری خواهد شد.
 

نظر شما