شناسهٔ خبر: 56326695 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اقدام ضدانسانی و اخلاقی آشوبگران، مخالفت با نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امت حزب‌الله و مردم هرگز اجازه دست‌درازی به کشور را نخواهند داد با فتنه‌گران مقابله می‌کنند.

صاحب‌خبر -

 سید احمد رضا شاهرخی نماینده  ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهرستان اظهار کرد: چیزی از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشت بود که گروه‌هایی که با نظام اسلامی زاویه داشته تحرکات خود را آغاز کردند و همان افراد که جنگ تحمیلی را آغاز و بسیاری از جوانان این وطن را شهید کردند به جمهوری اسلامی را هجوم آوردند.

شاهرخی بیان کرد: جمعی که در فتنه ۸۸ از فردی که قبل از اعلام نتیجه خود را پیروز انتخابات اعلام کرد، تحرکات داشتند، با ضدانقلاب هم نوا شده و برخی از ورزشکاران و هنرمندان را با خود همراه کردند و نتیجه آن هجوم رسانه ای، اغتشاش و آشوب، خودزنی و کشته سازی بود که جمهوری اسلامی را متهم کردند.

او ادامه داد: مجموعه اتفاقات روزهای اخیر نشان از این است که آشوب گران در انتظار نتیجه مشخص شدن علت حادثه نبوده بلکه تخریب اموال عمومی، حمله به بانوان چادری، توهین به مقدسات و اقدام ضدانسانی و اخلاقی حکایت از مخالفت با نظام جمهوری اسلامی دارد.

 امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: وقتی سران سه قوه، وزارت کشور و دستگاههای نظارتی به دنبال روشن شدن پرونده هستند اما چنین اتفاقاتی نشان از حرکات تعیین شده دارد.

شاهرخی گفت: جمهوری اسلامی در مقابل فتنه‌گران سال ۸۸ نشان داد هیچگاه تسلیم درخواست های غیرقانونی نشد و در این مورد هم اجازه سوءاستفاده به احدی را نخواهد داد.

او بیان کرد: مبنای حاکمیت جمهوری اسلامی قرآن و سنت پیامبر، پیشوایان معصوم است ، پلیس براساس قوانین بر وظایف خود عمل کرده و در ادامه‌ راه هم بخوبی عمل خواهد کرد، حاکمیت اسلام و قرآن حرف اول را می‌زند و امر به معروف و نهی از منکر از این کشور اسلامی تعطیل بردار نیست.

 نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امت حزب‌الله پای احکام اسلامی ایستادگی می‌کند گفت: حزب الله و جریان انقلاب باید هوشیار باشد و در این جریان تلخ شاهد هماهنگی رسانه‌های صهیونیستی، منافقین و استکبار بوده و این هماهنگی در سایه هجوم دشمنان بعمل آمد.

شاهرخی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم، مورد ظلم واقع شد و از سوی دشمنان آسیب دید و در این مدت ۲ نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسیدند، امت حزب‌الله از دستگاه قضایی می‌خواهد تا با افرادیکه که قبل از روشن شدن موضوع مرگ متوفی اظهاراتی داشته مماشات نکند و با آنان اعمال قانون کند.

 

نظر شما