شناسهٔ خبر: 56326694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

اقدامات آشوبگرانه اخیر نشان از دسیسه دشمنان است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه امت حزب الله پای احکام اسلامی ایستادگی می کند، گفت: مبنای حاکمیت جمهوری اسلامی قرآن و سنت پیامبر، پیشوایان معصوم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین « احمد رضا شاهرخی» امروز (1 مهر) در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به جریانات اخیر اشاره کرد و  اظهار داشت: مجموعه اتفاقات روزهای اخیر نشان از این است که آشوب گران در انتظار نتیجه مشخص شدن علت حادثه نبوده بلکه تخریب اموال عمومی، حمله به بانوان چادری، توهین به مقدسات و اقدام ضدانسانی و اخلاقی حکایت از مخالفت با نظام جمهوری اسلامی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد افزود: وقتی سران سه قوه، وزارت کشور و دستگاههای نظارتی به دنبال روشن شدن پرونده هستند اما چنین اتفاقاتی نشان از حرکات تعیین شده توسط دشمنان دارد.

 

وی با بیان اینکه  جمهوری اسلامی در مقابل فتنه‌گران سال ۸۸ نشان داد هیچگاه تسلیم درخواست های غیرقانونی نشد، افزود: در این مورد هم اجازه سوءاستفاده به احدی را نخواهد داد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: مبنای حاکمیت جمهوری اسلامی قرآن و سنت پیامبر، پیشوایان معصوم است ، پلیس براساس قوانین بر وظایف خود عمل کرده و در ادامه‌ راه هم بخوبی عمل خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: حاکمیت اسلام و قرآن حرف اول را می‌زند و امر به معروف و نهی از منکر از این کشور اسلامی تعطیل بردار نیست .

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امت حزب‌الله پای احکام اسلامی ایستادگی می‌کند، گفت: حزب الله و جریان انقلاب باید هوشیار باشد و در این جریان تلخ شاهد هماهنگی رسانه‌های صهیونیستی، منافقین و استکبار بوده و این هماهنگی در سایه هجوم دشمنان بعمل آمد.

 

وی با محکوم دانست توهین به نیروی مردم پلیس، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم، مورد ظلم واقع شد و از سوی دشمنان آسیب دید و در این مدت ۲ نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسیدند.

 

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت حمایت قاطعانه از نیروی انتظامی، افزود: امت حزب‌الله از دستگاه قضایی می‌خواهد تا با افرادیکه که قبل از روشن شدن موضوع مرگ متوفی اظهاراتی داشته مماشات نکند و با آنان اعمال قانون کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: التهاب آفرینی و پیش‌داوری از سوی هر فرد حقیقی و حقوقی باید به‌عنوان معیار و ملاک برای سابقه افراد درنظر گرفته شود. مسوولان کشور از موضع انفعال خارج شوند تا بساط معاندان و افراد جاهل برچیده شود، نباید بگذاریم در برخی از شهرها فضای التهاب اینگونه شده و به مقدسات ، اماکن مذهبی خسارت وارد شود سپس اقدامات با تأخیر صورت گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با نثار حدود ۲۵۰ هزار شهید در راه دفاع از انقلاب به بیگانگان و ایادی آنها اجازه ضربه زدن به انقلاب و کشور را نمی دهند.

 

مواضع ایران اسلامی مقتدارنه توسط رئیس جمهور در سازمان ملل  اعلام شد

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به سفر ریاست‌جمهوری به سازمان ملل بیان کرد: مواضع شفاف ملت ایران را مقتدرانه و به دور از انفعال اعلام کرده و با بلند کردن تصویر شهید سلیمانی نشان داد ایشان نامش سرافراز و تاثیرگذار تر است.

 

امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی ادامه داد: آغاز سال تحصیلی را به معلمان و دانش‌آموزان اساتید و طلاب تبریک عرض میکنم و با جدیت پیشرفت لازم را در عرصه های مختلف پیدا کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به سالروز رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام جعفر صادق (ع) و شهادت امام رضا (ع) گفت: جهان امروز بیش از هر زمانی دیگر به آموزه های پیشوایان معصوم نیاز دارد و باید با الگو پیروی شود.

پایان پیام/85

نظر شما