شناسهٔ خبر: 56326347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان: مردم اجازه دست‌درازی دشمن به کشور را نخواهند داد

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امت حزب‌الله و مردم هرگز اجازه دست‌درازی به کشور را نخواهند داد با فتنه‌گران مقابله می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهرستان اظهار کرد: چیزی از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشت بود که گروه‌هایی که با نظام اسلامی زاویه داشته تحرکات خود را آغاز کردند و همان افراد که جنگ تحمیلی را آغاز و بسیاری از جوانان این وطن را شهید کردند به جمهوری اسلامی را هجوم آوردند.

وی بیان کرد: جمعی که در فتنه ۸۸ از فردی که قبل از اعلام نتیجه خود را پیروز انتخابات اعلام کرد، تحرکات داشتند، با ضدانقلاب هم نوا شده و برخی از ورزشکاران و هنرمندان را با خود همراه کردند و نتیجه آن هجوم رسانه ای، اغتشاش و آشوب، خودزنی و کشته سازی بود که جمهوری اسلامی را متهم کردند.

وی ادامه داد: مجموعه اتفاقات روزهای اخیر نشان از این است که آشوب گران در انتظار نتیجه مشخص شدن علت حادثه نبوده بلکه تخریب اموال عمومی، حمله به بانوان چادری، توهین به مقدسات و اقدام ضدانسانی و اخلاقی حکایت از مخالفت با نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی اضافه کرد: وقتی سران سه قوه، وزارت کشور و دستگاههای نظارتی به دنبال روشن شدن پرونده هستند اما چنین اتفاقاتی نشان از حرکات تعیین شده دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جمهوری اسلامی در مقابل فتنه‌گران سال ۸۸ نشان داد هیچگاه تسلیم درخواست های غیرقانونی نشد و در این مورد هم اجازه سوءاستفاده به احدی را نخواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: مبنای حاکمیت جمهوری اسلامی قرآن و سنت پیامبر، پیشوایان معصوم است ، پلیس براساس قوانین بر وظایف خود عمل کرده و در ادامه‌ راه هم بخوبی عمل خواهد کرد، حاکمیت اسلام و قرآن حرف اول را می‌زند و امر به معروف و نهی از منکر از این کشور اسلامی تعطیل بردار نیست.

وی با اشاره به اینکه امت حزب‌الله پای احکام اسلامی ایستادگی می‌کند گفت: حزب الله و جریان انقلاب باید هوشیار باشد و در این جریان تلخ شاهد هماهنگی رسانه‌های صهیونیستی، منافقین و استکبار بوده و این هماهنگی در سایه هجوم دشمنان بعمل آمد.

وی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم، مورد ظلم واقع شد و از سوی دشمنان آسیب دید و در این مدت ۲ نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسیدند، امت حزب‌الله از دستگاه قضایی می‌خواهد تا با افرادیکه که قبل از روشن شدن موضوع مرگ متوفی اظهاراتی داشته مماشات نکند و با آنان اعمال قانون کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: التهاب آفرینی و پیش‌داوری از سوی هر فرد حقیقی و حقوقی باید به‌عنوان معیار و ملاک برای سابقه افراد درنظر گرفته شود. مسوولان کشور از موضع انفعال خارج شوند تا بساط معاندان و افراد جاهل برچیده شود، نباید بگذاریم در برخی از شهرها فضای التهاب اینگونه شده و به مقدسات ، اماکن مذهبی خسارت وارد شود سپس اقدامات با تأخیر صورت گیرد.

وی افزود: امت حزب‌الله و عموم مردم استوار پای انقلاب ایستاده و اجازه نخواهند داد دشمنان انقلاب به این نظام خدشه وارد کنند، آن روز که شهید سلیمانی و مدافعان حرم نقشه دشمنان را در غرب کشور برملا کرد اینان در خوش گذرانی بوده و ماهواره و کانال خود را در اختیار داعش قرار داده و اکنون قصد توهین به جمهوری اسلامی را دارند.

وی اضافه کرد: مسوولان کشور بدانند که اگر یک قدم عقب نشینی کند دشمنان چند قدم هجوم خواهد آورد، ابن کشور حاکمیت قرآنی است.

وی با اشاره به سفر ریاست‌جمهوری به سازمان ملل بیان کرد: مواضع شفاف ملت ایران را مقتدرانه و به دور از انفعال اعلام کرده و با بلند کردن تصویر شهید سلیمانی نشان داد ایشان نامش سرافراز و تاثیرگذار تر است.

وی بر تجلیل از پیشکسوتان جنگ تحمیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد گفت: خانواده های شهدا محکم و استوار پای انقلاب ایستاده اند.

وی ادامه داد: آغاز سال تحصیلی را به معلمان و دانش‌آموزان اساتید و طلاب تبریک عرض میکنم و با جدیت پیشرفت لازم را در عرصه های مختلف پیدا کنیم.

وی افزود: همچنین از مردم عراق، مسوولان مواکب و دستگاه هایی که مشارکت داشتند برای پذیرایی در اربعین حسینی تشکر می‌کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به سالروز رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام جعفر صادق (ع) و شهادت امام رضا (ع) گفت: جهان امروز بیش از هر زمانی دیگر به آموزه های پیشوایان معصوم نیاز دارد و باید با الگو پیروی شود. همچنین به عنوان مسلمانان و شیعیان آموزه های دینی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی اظهار کرد: اسلامی که برخواسته از اسلام ناب بوده باید عنوان شیعه واقعی آرمان و ارزش های اسلامی و آموزه های مصطفوی را بر سر دست گرفته و به جهانیان تبلیغ کنیم.

نظر شما