شناسهٔ خبر: 56322432 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازگشت امید به وزنه‌برداری/ فدراسیون خانه قهرمانان است

دبیر فدراسیون وزنه برداری می‌گوید حضور پر تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات نشان می‌دهد امید به این رشته کاملاً بازگشته است.

صاحب‌خبر -

حسین مقامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری مسابقات وزنه برداری نوجوانان در لرستان اظهار داشت: 3 سال بود که این مسابقات برگزار نمی‌شد و الان شرایط برگزاری فراهم شده است. در قهرمانی کشور در سال 98 حدود 90 نفر شرکت کننده حضور داشت، اما امسال به 130 نفر رسید. این نشان می‌دهد که امید و انگیزه به جامعه وزنه برداری کشور بازگشته است.

وی ادامه داد: در بخش دختران نیز همین اتفاق افتاده است و امسال 95 نفر در مسابقات شرکت کردند تا خودشان را محک بزنند. باید این اتفاقات به فال نیک گرفته شود و فدراسیون وزنه برداری نیز تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر شدن این رشته تلاش خواهد کرد.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در مورد حضور حسین توکلی در کمیته فنی فدراسیون عنوان کرد: با توجه به شرایط خوبی که در فدراسیون رقم خورده  همه قهرمانان، نخبگان، پیشکسوتان و بزرگان وزنه برداری دوست دارند بیایند و کار کنند. فدراسیون خانه این قهرمانان است و آنها نباید از خانه دور باشند.

مقامی در خصوص برگزاری کمیته انضباطی درگیری کیانوش رستمی و علی هاشمی گفت: بحث خاصی نبود و هر دو قهرمان با یکدیگر آشتی کردند و همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد. حضور آنها در اردوها و مسابقات از نظر فدراسیون بلامانع است و حالا بقیه ماجرا به کادرفنی باز می‌گردد که چطور از آنها استفاده خواهد کرد. 

پایان پیام/

نظر شما