شناسهٔ خبر: 56307271 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

جذب دیاباته به علت مصدومیت های زیاد درست نبود/ برگزاری دربی بعد از جام جهانی جذاب است

علیرضا محمد گفت: با توجه به مصدومیت‌های زیاد دیاباته دلیلی نداشت که باشگاه پرسپولیس او را جذب کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا محمد بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط سرخپوشان اظهار کرد: وضعیت پرسپولیس با حضور لوکادیا بهتر شده است. همچنین او توانسته نقاط ضعف  سرخپوشان را با گلزنی اش برطرف کند. علاوه بر این، شیخ دیاباته هم جزو فوروارد‌های خوب است و او می‌تواند به خط حمله کمک کند.

او ادامه داد: البته  من شنیدم دیاباته زیاد مصدوم می‌شود و چند روز پیش هم  به علت ناآمادگی دچار آسیب دیدگی شده است. امیدوارم او این فصل بتواند برای پرسپولیس مفید باشد.

محمد تصریح کرد: به نظرم دیاباته که آن قدر مصدوم می‌شود دلیلی نداشت که باشگاه پرسپولیس او را جذب کند و گرفتنش درست نبود.   البته امیدوارم مصدومیت این بازیکن خیلی زود رفع شود تا بتواند به تیمش کمک کند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره ارزیابی اش از تعطیلات لیگ برتر فوتبال گفت: تیم پرسپولیس روند خوبی در مسابقات لیگ سپری می‌کرد و این تعطیلات باعث می‌شود که بازیکنان جدید همانند شیخ دیاباته با سایر بازیکنان هماهنگ شوند، اما این بازیکن مصدوم شده و فرصت خوبی را از دست داد. البته یحیی گل محمدی می‌تواند از این تعطیلات  استفاده کند و نقاط ضعف تیم خود را برطرف کند.

او درباره برگزاری دربی سرخابی‌ها بعد از جام جهانی قطر بیان کرد: به نظرم دربی یک بازی خاص است و این ۲ تیم سالیان سال در داخل و بیرون از زمین مسابقه با هم رقابت دارند و یک بازی معمولی نیست. همچنین بازیکنان بعد از جام جهانی در آمادگی کامل به سر می‌برند و در کوران مسابقات هستند و بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

محمد درباره وضعیت تیم ملی فوتبال و تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی گفت: بازگشت کی روش را به فال نیک می‌گیریم، اما قطع همکاری با اسکوچیچ  دور از انسانیت بود و مسئولان فوتبال باید به شکل بهتری این مربی را برکنار می‌کردند.

بازیکن سابق فوتبال درباره اردوی اتریش و برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال گفت: به نظرم این بازی‌ها محک خوبی برای تیم ملی فوتبال است. همچنین عیار تیم ملی فوتبال در بازی با اروگوئه مشخص می‌شود.

او درباره ارزیابی اش از لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم امسال بازی‌ها جذاب بوده است. همه تیم‌ها خوب بسته شدند و بازیکنان خوبی گرفتند و  در نیمه بالای جدول رقابت تنگاتنگی بین تیم‌ها برای قهرمانی و کسب سهمیه وجود دارد. همچنین تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و گل گهر سیرجان مدعیان قهرمانی هستند.

نظر شما