شناسهٔ خبر: 56304334 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق

جانشین پلیس تهران از توقیف یک خودرو خاور و یک خودروی ۴۰۵ حامل کالای قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در محدوده "امامزاده داود" خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار"حمید هداوند"، گفت: ماموران کلانتری امامزاده داود حین کنترل محور‌های مواصلاتی حوزه عملکردی و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یک دستگاه خاور که در حال تخلیه کالا به داخل یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ بود، مشاهده کردند.

وی با اشاره به اینکه خودروی ۴۰۵ با مشاهده گشت پلیس از محل متواری و ماموران کلانتری موفق شدند در عملیات‌های پلیسی خودرو ۴۰۵ و خاور را متوقف کنند ادامه داد: بررسی اولیه نشان از این داشت خودرو خاور حامل بار کاه بوده که مقادیر فراوانی لوازم خانگی و پوشاک قاچاق و فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی در داخل بار کاه جاساز شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی در این خصوص ادامه داد: رانندگان خودرو‌ها به انتقال و تحویل کالای قاچاق اعتراف و در این رابطه هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سردار هداوند افزود: در این عملیات ۲۸ دستگاه تلفن همراه اپل، ۱۰۰ دستگاه هنذفری ایرپاد اپل، ۵ دستگاه قهوه ساز و ۲ هزار و ۱۹ ثوب انواع لباس زیر زنانه کشف شد و برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های کشف شده بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خاتمه با ارائه توصیه به شهروندان مبنی بر اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گفت: کلیه اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما