شناسهٔ خبر: 56299145 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

اولین فراخوان جذب امریه سربازی وزارت ارتباطات در سال 1401 | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد از بین فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های تحصیلی رایانه، الکترونیک، فناوری اطلاعات، حسابداری، اقتصاد، برق، مکانیک، حقوق، آمار، صنایع، گرافیک، مخابرات، نقشه برداری و امنیت فضای سایبری به صورت نیروی امریه سربازی جذب نمایند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی، اولین مرحله فراخوان جذب نیروهای امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران و مراکز استانها در سال 1401 از ساعت 8 صبح 2 مهرماه آغاز و تا ساعت 8 صبح 9 مهرماه ادامه دارد.
بر همین اساس فاغ التحصیلان واجد شرایط مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های رایانه، الکترونیک، فناوری اطلاعات، حسابداری، اقتصاد، برق، مکانیک، حقوق، آمار، صنایع، گرافیک، مخابرات، نقشه برداری و امنیت فضای سایبری در بازه تعیین شده، می توانند نسبت به مراجعه به سامانه های مستقر در سایت وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات به آدرس www.ict.gov.ir  مراجعه و برای نام نویسی اقدام نمایند.
گفتنی است در این مرحله از فرآیند امریه، زمان ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی، پیگیری و پایش فقط از طریق سایت اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  صورت می گیرد.

نظر شما