شناسهٔ خبر: 56298800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پولادگر: از دیوان محاسبات گزارشی درباره ژیمناستیک نیامده است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچ گزارشی از دیوان محاسبات برای وزارت ورزش ارسال نشده است و در این خصوص گزارشی در دست نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزش خبرگزاری فارس، محمد پولادگر در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون هاکی در خصوص انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: سعی داریم انتخابات را هرچه زودتر برگزار کنیم تا تکلیف این فدراسیون هم مشخص شود.

پولادگر در خصوص بازگشت مجدد سلیمانی به فدراسیون ژیمناستیک گفت: سلیمانی به عنوان دبیر به فدراسیون ژیمناستیک باز خواهد گشت تا بتواند مجمع انتخاباتی را برگزار کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه گزارشی در خصوص تخلفات اینچه درگاهی به دست وزارت رسیده است یا خیر؟ گفت: هیچ گزارشی از دیوان محاسبات برای وزارت ورزش ارسال نشده است و در این خصوص گزارشی در دست نداریم.

پولادگر همچنین در مورد برگزاری مجمع سالیانه هاکی  اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از مرحوم شفیع که سال‌ها به عنوان ریاست فدراسیون هاکی زحمت بیشماری کشیدند و در جهت رشد و شکوفایی این رشته فعالیت زیادی داشتند یادی کنیم.

وی گفت: در اوایل شروع فدراسیون هاکی که نوپا بود بهرام شفیع در آن سال‌ها زحمات زیادی برای ادامه روند پیشرفت این رشته کشید. در ادامه بهرام قدیمی ریاست فعلی فدراسیون که از افراد فعال در ورزش کشور است با ارتباطات و تجربیات خوبی که داشته توانسته ثمرات خوبی در این رشته داشته باشد و ما باید منتظر روزهای خوب در سطح آسیا و جهانی باشیم. 

معاون وزیر ورزش گفت: هاکی رشته اروپایی است و ما برای اولین بار توانستیم لژیونر در آلمان داشته باشیم و مثل فوتبال که لژیونرها به توسعه ورزش کمک می‌کنند در هاکی هم همین اتفاق بیفتد. هاکی مثل هندبال از سایر رشته‌ها و فدراسیون‌ها بالاتر است،‌به این دلیل که تمام جلسات مجمع سالیانه خود را خود را مرتب برگزار می‌کند و ریاست این فدراسیون تعامل خوبی با اعضای مجمع دارد.

وی  در خصوص بحث مالی مجامع سالیانه گفت: برگزاری مجامع سالیانه می‌تواند به فدراسیون‌ها کمک کند و هیات‌ها بازوان فدراسیون ها هستند. فدراسیون هندبال تنها فدراسیونی است که در تمام رده‌ها عناوین مختلفی به دست آورده و هاکی همان راه را می‌رود.

پو لادگر در مورد کمک‌های بین المللی گفت: اینکه  توانستیم کمک‌های بین‌المللی را جذب کنیم خیلی خوب است و وزارت ورزش هم با تمام توان کمک می‌کند. قطعاً ۲۵۰ هزار دلاری که مجمع فدراسیون جهانی به ایران کمک کرد بر اساس کار و تلاش فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی بوده است.

پایان پیام/

نظر شما