شناسهٔ خبر: 56295232 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

اطلاعیه مفدا بم؛

فراخوان جذب نیروی کار دانشجویی جهت استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه

از دانشجویان علاقه‌مند به همکاری در ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود، با احتساب ساعت کار دانشجویی در بازه زمانی ۹ تا ۱۱ مهرماه، دعوت به عمل می آید جهت نام نویسی به اداره رفاه دانشجویی واقع در سایت مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا بم، ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود، با هدف راهنمایی دانشجویان جدید و آشنا کردن آنان با محیط دانشگاه، در بازه زمانی ۹ تا ۱۱ مهرماه در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی بم برپا می‌شود.

لذا از دانشجویان علاقه‌مند به همکاری در ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود، با احتساب ساعت کار دانشجویی، دعوت به عمل می آید، جهت نام نویسی به اداره رفاه دانشجویی واقع در سایت مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند.

در ستاد استقبال از دانشجویان نو ورود، برنامه‌هایی چون راهنمایی دانشجویان ورودی جدید در جهت تسهیل امر ثبت نام، تکریم والدین و آشناسازی آنان با محیط دانشگاه، ایجاد حس دوستی و الفت بین دانشجویان با فرهنگ های مختلف، اطلاع والدین از کیفیت و چگونگی ارائه خدمات به دانشجویان و آشنا کردن دانشجویان ورودی جدید با امکانات، محیط و تشکل های دانشجویی صورت می‌پذیرد.
ضمنا برنامه های اجرایی در ستاد استقبال همانند سال های گذشته شامل بخش مشاوره، امور آموزشی، امور خوابگاه‌ها، پشتیبانی و تدارکات، فرهنگی، و روابط عمومی خواهد بود.

فراخوان جذب نیروی کار دانشجویی جهت استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه

نظر شما