شناسهٔ خبر: 56294625 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برنامه ویژه کی‌روش برای ریکاوری ملی‌پوشان در جریان لیگ

سرمربی تیم ملی فوتبال برنامه ویژه‌ای برای آماده‌سازی ملی‌پوشان داخلی در جریان لیگ در نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – بعد از تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتبال و ارائه برنامه جدید آماده‌سازی تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش و همکارانش تغییراتی نیز در برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات انجام شد که بر این اساس احتمال پایان نیم فصل اول قبل از جام جهانی عملاً منتفی شد.

بر این اساس و بر اساس قوانین فیفا لژیونرها هفته آخر به تیم ملی ملحق می‌شوند و نمی‌توانند برای حضور اردوهای بلندمدت در ایران باشند. به همین دلیل قرار شد غیر از هفته هفتم، هفته هشتم تا دوازدهم که یک روز قبل از اردوی تیم ملی است روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود و هر هفته پنجشنبه و جمعه بازی‌های لیگ را خواهیم داشت و بازیکنان ملی‌پوش داخلی تا ۲ روز بعد از مسابقات لیگ در کمپ تیم‌های ملی در کنار کادرفنی تیم ملی ریکاوری خواهند کرد و ۳ روز باقیمانده تا هفته بعد را به تیم‌های خودشان برای انجام کارهای تاکتیکی ملحق خواهند شد.

کادرفنی تیم ملی و مدیریت تیم‌های ملی هماهنگی لازم را با باشگاه‌ها در این خصوص انجام داده است تا بازیکنان بدون مشکل در این برنامه حاضر شوند.

اگر اردوی امارات یا قطر هماهنگ شود لیگ تعطیل می‌شود و ۳ یا ۴ هفته باقیمانده تا نیم فصل بعد از جام جهانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما