شناسهٔ خبر: 56284255 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

قند انجیرخشک سفید چه قدرمی باشد ؟

انجیر یک میوه خوشمزه که مانند یک قطره است و درونش پر از دانه های ریز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، انجیر یک میوه خوشمزه که مانند یک قطره است و درونش پر از دانه های ریز است. با یک حالت گوشتی و طعم بی نظیری که دارد در قرآن هم به عنوان میوه مقدس یاد شده است.رتبه اول تولید انجیر خشک در جهان را ترکیه دارد و ایران رتبه پنجم تولید انجیر در جهان است که استهبان در استان فارس بزرگترین انجیرستان دیم جهان است. تمام انجیر های جهان با کیفیت تر و مرغوب تر است. با توجه به این که خرید انجیر خشک عمده با قیمتهای متفاوتی همراه می باشد، همچنان این صنعت پر تقاضا می باشد و قیمت بستگی به کیفیت محصول دارد معمولاً در خرید عمده قیمتها مناسب تر است چرا که حجم زیادی از انجیرها به صورت یکجا به فروش می رسد.

قند انجیرخشک سفید چه قدرمی باشد ؟

مجموعه آراد برندینگ برای این کار فرمهای زیادی را در فضای مجازی قرار داده است  که با مراجعه به آنها و پر کردن این فرمها به راحتی می توانید با کارشناسان مجرب ما ارتباط برقرار کنید و نسبت به خرید محصولات راهنماییهای لازم را دریافت کنید هدف همه ما ایجاد شرایطی بهتر برای مصرف کننده می باشد تا آنها با راحتی و رضایت کامل بتوانند اجناس مورد نظر خود  خود را تهیه کنند. از دیگر خواص آنها می توان به درمان درد مفاصل و آرتروز اشاره کرد برای این که انجیر خشک درمانی برای دردهای مختلف باشد باید آنها را به صورت دوره ای استفاده کرد، علم طب اصرار زیادی به مصرف انجیر خشک جهت درمان بیماری دستگاه گوارش دارد و آن دسته از عزیزانی که قصد خریداری انجیر خشک را به صورت عمده دارند به راحتی می توانند از طریق مجموعه ما اقدام کنند.

خواص انجیر استهبان

انجیر خشک نسبت به شیرینی که دارد دارای کالری کمتری هست و برای لاغری توصیه می شود ولی به دلیل گلایسمی که دارد مصرف زیاد آن برای افرادی که دیابت دارند مفید نیست. البته انجیر خشک درجه یک با وجود ویتامین ای که دارا است برای کنترل قند خون عالی می باشد. انجیر خشک دارای ویتامین های زیادی است از جمله، ویتامین های آویتامین کا ویتامینهای ب و حاوی مواد معدنی مفیدی مانند مس، روی ،پتاسیم و منیزیم می باشد.

قند انجیرخشک سفید چه قدرمی باشد ؟

بیشترین میزان صادرات انجیر خشک سفید در قالب کیفیت کیفیت aa و a و پرک به کشورهای خریدار به ویژه اروپا صادر می شود قیمت روز انجیر خشک در بازار ایران به دلیل خریدار های زیاد از نوسان قیمت زیادی برخوردار است عمده انجیر خشک ایران مربوط به استان فارس و شهرستانهای شیراز، استهبان، نیریز و جهرم است که بیشترین تولیدات این مناطق به خارج از کشور صادر می شود، البته مقاصد اصلی آن کشورهای آسیای شرقی می باشد.

انجیر به دلیل فساد و خرابی سریعی که دارد خشک کردن آن مرسوم است. خشک کردن انجیر از قدمت ۶۰۰۰ سالهای برخوردار است و استفاده از آن در کنار میوه های خشک دیگه یا آجیل کاربرد دارد. خشک کردن انجیر به چند روش میتوان انجام داد، یک دستگاه خشک کردن میوه ،دوم فر و سوم با نور مستقیم خورشید خشک می شود.

انجیر خشک عمده

همان طور که می دانید تهیه انجیر خشک عمده در حجم زیاد انجام می شود، در این صورت شخص مقدار زیادی از انجیرها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دهد این خرید بیشتر برای کسانی می باشد که اقدام به فروش انجیرها به صورت کیلویی می کنند برای تهیه این ماده غذایی بهترین کار استفاده از فروشگاه های آنلاین است. امروزه دانشمندان دریافتند که انجیر خشک و انجیر آردی برای تقویت قوای جنسی در آقایان بسیار مناسب بوده و باعث بیشتر شدن اسپرم آنها می شود، این ماده غذایی سرشار از منگنز، پتاسیم، روی و دیگر مواد معدنی می باشد آنها دارای کیفیت بسیار زیادی هستند و می توان گفت سبب رشد و سلامتی کودکان می گردند، انجیر خشک برای کودکان نیز بسیار مناسب بوده و به استخوانها و دندانهای آنها بسیار کمک می کند.

انجیر خشک را می توان به عنوان میان وعده های سالم جایگزین تنقلاتی کرد که کودکان تمایل شدیدی به خریدن آنها دارند در دوران بیماری کرونا نیز می توان انجیر خشک را برای پیشگیری از این بیماری انتخاب کرد.

در دنیای امروز خرید انجیر خشک عمده  به شیوه های مختلفی مدیریت می گردد، امروزه برای تهیه این ماده غذایی می توان به دو روش مجازی و حضوری اقدام کرد که در هر دو روش قیمتها متفاوت هستند و خرید این محصولات به شیوه مجازی و حضوری انجام می شود در روشهای مجازی مصرف کننده بدون آن که در محل حضور پیدا کند خریدش را انجام می دهد، اما در روشهای حضوری که همان روشهای قدیمی و سنتی می باشد مصرف کننده باید یک بازه ی زمانی را به این خرید اختصاص دهد و در محل حضور پیدا کند که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست.انجیر خشک یکی از فراورده های انجیر تازه می باشد و دارای خواص درمانی بسیار زیادی است آنها طعم شیرینی دارند و بسیار مغذی می باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما