شناسهٔ خبر: 56269402 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محمد نصرتی در گفت‌وگو با برنا

فرصتی که نصیب کی‌روش شده به گواردیولا و مورینیو نرسیده است/ به موفقیت تیم ملی در جام جهانی خوشبین هستم

پیشکسوت فوتبال گفت: به موفقیت تیم ملی در جام جهانی قطر امیدوار و خوشبین هستم.

صاحب‌خبر -

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به اتفاقات و شرایط این روزهای فوتبال ایران اظهار داشت: در برهه ای خیلی از اهالی فوتبال از تیم ملی و شرایط آن انتقاد می کردند که در آن زمان نیز صرفا به منظور موفقیت تیم مطرح می شد اما حالا دیگر زمان مناسبی برای انتقاد نیست و همه ما باید حامی تیم ملی ما آن در جام جهانی باشیم. همه ما باید حامی تیم ملی باشیم تا این تیم بتواند نتایج بهتری را از خود به ثبت برساند.

مدافع سابق تیم ملی در مورد حضور دوباره کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی تاکید کرد: کی روش با توجه به سابقه حضور 8 ساله در فوتبال ایران نسبت به فوتبال و فرهنگ ما اشراف کامل دارد و این مسئله می‌تواند فاکتور مثبتی برای تیم ملی در قطر باشد. سپردن سکان هدایت تیم ملی به کی روش در جام جهانی فرصت مغتنمی برای این مرد پرتغالی محسوب می شود و امیدواریم او با تعهد و حس مسئولیت پذیری بتواند از عهده این مسئولیت بزرگ برآید. در حال حاضر مربیان نامدار زیادی از جمله مورینیو، گواردیولا، یورگن کلوپ و ... در فوتبال دنیا حضور دارند که با وجود اسم و رسم و اعتباری که در دنیا دارند هنوز نتوانسته اند به عنوان سرمربی در جام جهانی حضور پیدا کنند اما این افتخار نصیب کی روش شده و همه ما امیدواریم که او با تعهد و پشتکارش بتواند از فرصتی که به دست آورده استفاده خوبی برده و بهترین عملکرد را برای تیم ملی داشته باشد.

محمد نصرتی در مورد شرایط خط دفاعی تیم ملی و اضافه شدن نفرات جدید به جمع مدافعان سال‌های اخیر تیم ملی به خبرنگار برنا گفت: نفراتی چون مرتضی پورعلی گنجی و رامین رضاییان که پس از وقفه ای نسبتاً طولانی به تیم ملی دعوت شده اند می توانند شرایط خوبی را برای تیم ایران و ساختار دفاعی رقم بزنند. مرتضی که به خاطر مصدومیت از فوتبال دوری موقتی داشت در بازگشت به فوتبال و حضور در پرسپولیس نمایش خوبی را از خود ارائه داد. این در حالی است که رامین رضاییان نیز در یک فصل اخیر نشان داده شرایط خوبی دارد. باید به این نکته اشاره کنم زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در مرحله مقدماتی زوج طلایی خط دفاع تیم ملی بودند و به نظرم می توانند این روند را در جام جهانی ادامه دهند.

504

نصرتی در مورد در پیش بودن دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی در اردوی اتریش خاطرنشان کرد: بازی با اروگوئه و سنگال دو بازی خوب برای تیم ملی است که می‌تواند محک خوبی برای کادر فنی و بازیکنان باشد. این دو بازی می تواند به کادر فنی تیم ملی کمک کند تا علاوه بر شناسایی و رفع نقاط با بازی مقابل تیم‌های بزرگ اعتماد به نفس لازم را برای حضور در آوردگاه قطر به دست آورد.

مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس در پایان گفت: تیم ملی از نظر پتانسیل فنی و فردی از شرایط خوبی برخوردار است حضور چندین مهره باتجربه و لژیونر شاغل در اروپا باعث شده که من شخصاً به آینده تیم ملی و نتایجی که در قطر برای این تیم رقم می خورد، خوشبین و امیدوار باشم.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

آیا این خبر مفید بود؟
4 0

نتیجه بر اساس 4 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما