شناسهٔ خبر: 56268558 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

محمدی در گفتگو با دانشجو:

اجازه نمی‌دهیم دانشگاه امیرکبیر به محلی برای مانور ضد انقلاب و لجن پراکنی علیه احکام اسلامی تبدیل شود

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در واکنش به ساختارشکنی برخی دانشجویان در تجمع امروز این دانشگاه گفت: اجازه نمی‌دهیم دانشگاه امیرکبیر به محلی برای مانور ضد انقلاب و لجن پراکنی علیه احکام اسلامی تبدیل شود.

صاحب‌خبر -

محمدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: فوت خانم امینی اتفاقی بود که همگان از آن ناراحت هستیم و پیگیری ماجرا تا روشن شدن آن را خواستاریم.

وی افزود: در حالی که جامعه داغدار فوت آن مرحومه است، در چند روز اخیر شاهد موج سواری منافقین و برانداز‌ها در فضای مجازی بودیم و هماهنگی‌های گسترده‌ای نیز برای برگزاری تجمعات در دانشگاه‌های مختلف تهران ازجمله امیرکبیر، شهید بهشتی، علامه طباطبائی و دانشگاه تهران صورت گرفت و به احتمال زیاد پس از این در دانشگاه‌های دیگر نیز شاهد این ماجرا باشیم.

محمدی بیان کرد: آن چیزی که مشخص است این است که این حرکت و این اتفاقات پی در پی برنامه ریزی شده است و به نوعی نام مرحوم امینی به یک اسم رمز علنی تبدیل شده است تا تجمعات سازمان دهی شده علیه نظام شکل بگیرد.

وی افزود: در دانشگاه امیرکبیر نیز، دانشجویان به دنبال انتشار فراخوان از جانب کانال‌هایی که اکثرا ادمین‌های آن در خارج از کشور از کشور هستند، برای تجمع به بهانه سوگواری برای خانم مهسا امینی، حدود ساعت ۱۲ در صحن دانشگاه جمع شدند و از همان ابتدا لیدر‌های جریان ضدانقلاب دانشگاه در میان جمعیت بودند و شروع به سردادن شعار‌های مختلف کردند و برخلاف آنچه در فراخوان‌ها مبنی بر سیاسی نبودن تجمع مطرح میکردند، شعار‌هایی با موضوعات مختلف سیاسی و مخالف با نظام سر دادند.

محمدی تصریح کرد: جالب این جاست، افرادی که ادعای آزادی بیان دارند و اصطلاحا عزادار هستند؛ به افراد دیگر حاضر در این جمع به اصطلاح عزادار، ناسزا می‌گفتند و با آن‌ها ضد و خورد کرده و باعث آسیب رساندن به باقی دانشجویان دانشگاه شدند. این کار آن‌ها به پاره کردن پلاکارد‌های ما نیز منتهی شد.

وی بیان کرد: متاسفانه افرادی که به ظاهر در تجمع امروز عزادار بودند؛ نه تنها کف و سوت می‌زدنند بلکه قصد داشتند تا با قرائت یک بیانیه سیاسی و ارسال ویدئوی آن به شبکه‌های معاند از فوت خانم امینی بهره‌برداری کنند.

محمدی با بیان اینکه ما به عنوان جریان مذهبی دانشگاه عزادار خانم امینی هستیم، تصریح کرد: امروز برخی‌ها در دانشگاه امیرکبیر که یک محیط اکادمیک است قصد داشتند نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون صحیح عفاف و حجاب که عمل به آن وظیفه حکومت اسلامی است به لجن پراکنی بپردازند؛ ولی ما با اینگونه اقدامات مقابله می‌کنیم و نخواهیم گذاشت دانشگاه امیرکبیر به محلی برای مانور ضد انقلاب تبدیل شود.

نظر شما