شناسهٔ خبر: 56230671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سرمربی پشیمان شد؛ ستاره قرمزها در لیست فروش

یورگن کلوپ خیلی زود از جذب آرتور ملو پشیمان شده است. او در تمرینات نتوانسته کیفیت مورد انتظار مربی آلمانی را نشان دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از ابراز تمایل علنی یورگن کلوپ به جذب یک هافبک جدید توسط لیورپول، این باشگاه در روز پایانی بازار نقل و انتقالات موفق به توافق با آرتور ملو، هافبک سابق بارسلونا و یوونتوس شد. آرتور دو فصل ناموفق در بارسا داشت و در یوونتوس هم نتوانست نظر مکس آلگری را جلب کند. هافبک برزیلی تا به اینجا فقط یک بازی در لیگ قهرمانان برای لیورپول انجام داده و هنوز نتوانسته در لیگ برتر به میدان برود. همین یک بازی کافی بود تا کلوپ متوجه اشتباه بزرگ خود شود.

طبق ادعای دیلی میل، آرتور در تمرینات نیز کمتر از حد انتظارات کار کرده و یورگن کلوپ از او راضی نیست. شرایط به گونه ای است که کلوپ خیلی زود از جذب آرتور پشیمان شده و از مدیران باشگاه خواسته تا زمستان قرارداد قرضی او را فسخ کنند و این بازیکن به یوونتوس برگردد. آرتور که مدت ها از شرایط بازی به دور بوده، در سطحی پایین تر از هافبک های لیورپول ظاهر شده و به همین دلیل کلوپ از او ناامید شده است.

آرتور در انتقالات تابستانی مورد توجه والنسیا هم قرار داشت ولی مذاکرات او با این باشگاه به نتیجه نرسید. لیورپول برای این انتقال چهار میلیون یورو به یوونتوس پرداخت کرده و بخشی از دستمزد او را نیز تقبل کرده است. هافبک برزیلی تا زمستان فرصت دارد تا ارزش های خود را اثبات کند و کلوپ متقاعد شود که او حداقل تا پایان فصل بماند.

بیشتر بخوانید:

257 251

برچسب‌ها:

نظر شما