شناسهٔ خبر: 56230377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سرخ‌ها هافبک جدید خود را نمی‌خواهند/ خیلی ضعیف‌تر از حد انتظار!

آرتور ملو هافبک جدید لیورپول به هیچ وجه نتوانسته انتظار سرمربی تیم را جلب کند.

صاحب‌خبر -

آرتور ملو هافبک جدید لیورپول به هیچ عنوان نتوانسته رضایت سرمربی این تیم را جلب و کیفیت مورد نظر او را ارائه کند.

لیورپول در روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی با نظر کلوپ موفق به توافق با آرتور ملو، هافبک برزیلی سابق بارسلونا و یوونتوس شد. آرتور دو فصل ناموفق در بارسا داشت و در یوونتوس هم نتوانست نظر مکس آلگری را جلب کند و به همین دلیل انتقال او به آنفیلد از همان ابتدا عجیب به نظر می‌رسید. هافبک برزیلی تا به اینجا فقط یک بازی در لیگ قهرمانان برای لیورپول انجام داده و هنوز نتوانسته در لیگ برتر به میدان برود. همین یک بازی کافی بود تا کلوپ متوجه اشتباه بزرگ خود شود.

روزنامه انگلیسی دیلی میل در گزارشی در این مورد نوشته آرتور در تمرینات نیز ضعیف‌تر از حد انتظارات کار کرده و یورگن کلوپ اصلا از او راضی نیست. شرایط به گونه@ای است که کلوپ خیلی زود از جذب آرتور پشیمان شده و از مدیران باشگاه خواسته تا زمستان قرارداد قرضی او را فسخ کنند و این بازیکن به یوونتوس برگردد.

لیورپول برای این انتقال چهار میلیون یورو به یوونتوس پرداخت کرده و بخشی از دستمزد او را نیز تقبل کرده است. هافبک برزیلی تا زمستان فرصت دارد تا ارزش‌های خود را اثبات کند و کلوپ متقاعد شود که او حداقل تا پایان فصل بماند اما با توجه به کیفیتی که او در دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا نیز از  خود نشان داده بعید است که بتواند در تیمی مثل لیورپول و در رقابت فشرده‌ای مثل لیگ برتر انگلیس دوام بیاورد.

نظر شما