شناسهٔ خبر: 56226527 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

روزنامه های ورزشی انگلیس؛

رقابت تیم های بزرگ لیگ برتر برای خرید ستاره انگلیسی!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن‌ها است.

بسته خبری امروز __ شنبه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* چلسی قرار است تابستان آینده برای جذب «جود بلینگهام» از دورتموند، با لیورپول و منچستریونایتد رقابت کند، هرچند که بارسلونا و رئال مادرید هم خواهان این هافبک هستند.

* اورتون مذاکرات خود را با آنتونی گوردون که تیم‌های بزرگ او را زیر نظر دارند آغاز کرده تا قرارداد جدیدی به ارزش شش برابر از دستمزد فعلی او پیشنهاد دهد.

* طبق گزارش‌های اسپانیایی، فینال لیگ قهرمانان اروپا ممکن است در آینده نزدیک، در ایالات متحده برگزار شود. یوفا درحال تغییر استراتژی‌های خود است.

دیلی اکسپرس:

* براساس گزارش‌ها، دربی ماه اکتبر شمال لندن بین آرسنال و تاتنهام از چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر، ممکن است تحت تأثیر تغییرات صنعتی راه آهن قرار گیرد.

* منچستریونایتد از «اریک تن‌هاخ» با بودجه ۱۰۰ میلیون پوندی در ژانویه حمایت خواهد کرد تا به تقویت ترکیب تیمش ادامه دهد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که منچستریونایتد می‌خواهد خریدهای بیشتری را برای «اریک تن‌هاخ» فراهم کند و یک مدافع راست، هافبک و فوروارد، در دستور کار تیم استخدامی باشگاه قرار خواهند گرفت.

* پس از اینکه مدافع توپچی‌ها توسط گرت ساوت‌گیت از آخرین لیست تیم ملی انگلیس کنار گذاشته شد، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال می‌گوید هر مربی دوست دارد بازیکنی با تطبیق‌پذیری بن وایت، داشته باشد.

دیلی میل:

* میکل آرتتا اصرار دارد که بن وایت آماده است و این مدافع تنها به دلیل نظر شخصی توسط ساوت گیت از لیست تیم ملی انگلیس کنار گذاشته شد.

دیلی میرور:

* آرتور ملو تنها دو هفته پیش به آن فیلد آمد، اما یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از او راضی نیست و در حال بررسی این است که آیا دوره قرضی هافبک برزیلی را کوتاه کند یا خیر.

* لوئیس کامپوس، مشاور تیم فوتبال پاری سن ژرمن، ادعاهایی مبنی بر اینکه کیلیان امباپه از مدیران باشگاه فرانسوی خواسته که نیمار را در تابستان امسال بفروشد را "جعلی" توصیف کرد و به شایعات مربوط به روابط ناخوشایند این زوج پاسخی خشمگینانه داد.

نظر شما