شناسهٔ خبر: 56223034 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تهیه آرد سوخاری رنگی و نحوه مصرف آن و چگونه می باشد؟

آرد سوخاری، از پر کاربرد ترین نوع آرد، در بین سرآشپز ها می باشد. این پودر سوخاری، از خرده های نان باگت در منزل تهیه می شود، شما می توانید با استفاده از ترکیب ادویه ها این محصول را در منزل تهیه کنید و در اکثر غذا هایتان از آن استفاده کنید.

صاحب‌خبر -

آرد های سوخاری از نان های حجیم شده تهیه میشوند، این نان ها را به صورتی حرارت میدهند که رطوبت آن ها به صورت کامل گرفته شود و خشک شود. در اصل میتوان گفت که آرد سوخاری و نان سوخاری دو محصول از یک خانواده هستند. به صورت مجدد این نان های حجیم را حرارت میدهند تا خشک شود و به صورت برشته و قهوه ای رنگ در بیاید. به این فرآیند که این نان ها را به صورت آرد در می آوریم، آرد سوخاری میگویند.

تهیه آرد سوخاری رنگی و نحوه مصرف آن و چگونه می باشد؟

برخی افراد آن را همان پودر سوخاری می دانند اما در تهیه ی آرد سوخاری از نان های خشک شده استفاده نمی شود. از آرد سوخاری برای طعم دار کردن و خوشمزه کردن انواع محصولات گوشتی نظیر گوشت، مرغ، ماهی و میگو صورتی از دیگر مواد همانند قارچ و غیره استفاده می شود. این ماده بهترین ترکیب برای مزه دار کردن انواع مواد پروتئینی می باشد که شما برای تهیه آن می توانید به سایت ما آراد برندینگ مراجعه نمایید.

در خرید آرد سوخاری باید به مرغوبیت آن دقت شود، که اولین راه تشخیص آن توجه به تاریخ انقضای درج شده بر روی بسته بندی محصول است. این محصولات در انواع و اقسام زیادی در بازار قابل دسترس هستند، که هر یک از این محصولات کاربرد های گوناگونی دارند و هر یک بایستی برای استفاده در غذا های مخصوص به کار گرفته شوند. بنابرین افراد باید با کسب اطلاع از ویژگی ها و طعم های این محصول آن را انتخاب کرده و به کار ببرند.

آرد سوخاری پانکو

آرد سوخاری صنعتی پانکو همانطور که از نامش پیداست به صورت صنعتی تهیه می شود و در ترکیبات آن از پودر نان باگت، پودر همبرگر، پودر نان تست و پودر نان سفید استفاده می شود، در واقع می توان گفت که هشتاد درصد این آرد سوخاری صنعتی از آرد گندم می باشد. این آرد، به رنگ قهوه ای روشن است و بدون هیچ گونه رنگ صنعتی می باشد.

تهیه آرد سوخاری رنگی و نحوه مصرف آن و چگونه می باشد؟

از آرد سوخاری پانکو، معمولا برای سرخ کردن ماهی و مرغ استفاده می شود و به خاطر داشتن دانه های درشت آن به پولک شباهت دارد. این پودر سوخاری پانکو، طعمی لذیذ و بسیار محبوبی داشته، که دستور تهیه آن بسیار راحت می باشد.

آرد سوخاری صنعتی معمولا، در کارخانه های صنایع غذایی تو لید شده و برای تولیدات محصولات خود کارخانه استفاده می شود و این کارخانه غذاهای آماده شده نظیر: ناگت، همبرگر، کباب لقمه و... را تولید می کنند.

امروزه به خاطر رستوران های فست فودی که روز به روز در حال افزایش می باشند، تولید کنندگان آرد سوخاری را به صورت فله ای عرضه می کنند. آرد سوخاری فست فودی، به صورت دانه  درشت و ریز تهیه می شوند، که بستگی به نوع غذا به کار برده می شوند.

ارسال این پودرها، در حجم های متفاوت و یا به صورت عمده برای رستوران ها  و فست فود ها امکان پذیر است و قیمت آن به صورت فله ای بسیار پایین تر از بسته بندی می باشد. کیفیت این آرد های سوخاری، باید  عالی باشد، تا موجب ساختار بد غذا نشود و طعم آن را به خوبی حفظ کند.

آرد سوخاری رنگی

استفاده از آرد سوخاری رنگی می‌تواند محاسن اقتصادی و تکنولوژی خاصی به همراه داشته باشد به گونه ای که به میزان وزن کمتری از این آرد سوخاری برای پوشش دهی کامل ناگت نیاز است همچنین محصولاتی که با آرد سوخاری رنگی پوشش داده شده رطوبت بیشتر و افت و جذب روغن کمتری دارند. برای درست کردن آرد سوخاری رنگی یا همان پودر سوخاری می توانید از نان‌ های حجیم درست کنید.

تهیه آرد سوخاری رنگی و نحوه مصرف آن و چگونه می باشد؟

آرد سوخاری رنگی را را می توانید در برابر گرما قرار دهید آنها به صورت خشک درآمده و آن را به صورت پودر در بیاورید و با این کار نم و رطوبت از بین رفته و می توانید پودر کنید با انجام این کار ارد سوخاری بدست امده را می توانید استفاده کنید. البته این امکان وجود ندارد که شما از ارد برای سرخ کردن استفاده کنید چون در ابتدا ارد را به صورت نان دراورده و بعد ان را خشک و اسیاب کرده تا بتوانید استفاده کنید

این محصول در بسته بندی های بهداشتی تهیه شده است تا از ورود میکروب و هوا داخل محصول جلوگیری می کند. قبل از خرید به طعم ارد سوخاری توجه کنید چون در طعم های مختلفی وجود دارد که در درست کردن غذا و طبق مزاج شما باشد و همچنین برای درست کردن کباب لقمه و فلافل هم به کار می رود.

** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما