شناسهٔ خبر: 56220726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گواردیولا: کلوپ درست می‌گوید، بازی جدید نمی‌خواهیم

پپ گواردیولا می‌گوید او هم مثل یورگن کلوپ با ایده مالک باشگاه چلسی برای برگزاری یک مسابقه بین بزرگ‌ترین ستاره‌های لیگ برتر مخالف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، در کنفرانسی در شهر نیویورک ایده‌ای مطرح کرد که با مخالفت چندین مربی تیمهای لیگ برتری مواجه شده است. بولی خواهان این شد که در طول فصل یک مسابقه بین بزرگترین ستاره‌های لیگ برتر برگزار شود. ایده او چیزی شبیه به مسابقه معروف به آل‌استار در لیگ بسکتبال آمریکا است.

اولین مربی‌ای که به این پیشنهاد واکنش منفی نشان داد یورگن کلوپ بود. سرمربی لیورپول اشاره کرد که با وجود تقویم بسیار شلوغ فوتبال در انگلیس هیچ دلیلی برای اضافه کردن مسابقات بیشتر به این تقویم وجود ندارد.

تاد بولی معتقد است برگزاری یک مسابقه آل‌استار بین ستاره‌های جنوب و ستاره‌های شمال انگلیس می‌تواند از نظر بازاریابی برای باشگاه‌ها سود قابل توجهی داشته باشد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، امروز  موافقت خود را با حرفهای کلوپ اعلام کرد و گفت:" من خودم در این باره نظری ندارم. به هیچ وجه. ولی با یورگن موافقم. اصلا مشخص نیست این بازی چه زمانی می‌خواهد برگزار شود. یک تاریخ به ما بدهند تا ببینیم!".

گواردیولا این صحبتها را در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای منچسترسیتی مقابل ولوز مطرح کرد. او در گذشته هم بارها در کنار یورگن کلوپ به تقویم شلوغ فوتبال در انگلیس اعتراض کرده بود.

نظر شما