شناسهٔ خبر: 56114584 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

T-Mobile از تصویر آیفون ۱۴ پرو با پانچ‌هول درکنار بریدگی قرص...

اقتصاد ایران: تصاویر آیفون ۱۴ پرو در وب‌سایت T-Mobile به‌اشتباه طرح جداگانه پانچ‌هول درکنار بریدگی قرصی‌شکل را نشان می‌دهند.

صاحب‌خبر -

در ماه‌های منتهی به معرفی آیفون ۱۴ پرو، همه انتظار نسخه‌ی جدیدی از بریدگی بالای نمایشگر این گوشی را داشتیم که شامل دو بخش جدا ازهم بود. درواقع، گزارش‌ها نشان می‌دادند که بریدگی جدید شامل یک پانچ‌هول درکنار یک بریدگی قرصی‌شکل خواهد بود. همان‌طورکه اکنون می‌دانیم، اپل این بخش را با نام جزیره‌ی پویا معرفی کرد و قابلیت‌های کاربردی جالبی نیز برای آن در نظر گرفت.

آیفون ۱۴ پرو از قابلیتی به نام جزیره‌ی پویا استفاده می‌کند. پنل نمایشگر این گوشی همچنان از دو بریدگی مجزا استفاده می‌کند؛ اما کاربران از این موضوع اطلاع ندارند؛ زیرا این بخش اکنون کاملاً تعاملی شده است. پنل نمایشگر این دستگاه دو بریدگی جداگانه دارد؛ اما اپل با ترفندهای نرم‌افزاری خود، اساساً آن را به نوار وضعیت پویا تبدیل کرده است که طراحی آن واقعاً چشمگیر به‌نظر می‌رسد.

صفحه T-mobile آیفون ۱۴ پرو

مقاله‌ی مرتبط:
  • اپل احتمالاً از سال آینده پسوند اولترا را وارد گوشی‌های خانواده آیفون می‌کند
  • اپل قیمت آیفون ۱۴ را در اکثر بازارهای بین‌المللی افزایش داده است

به‌گزارش 9to5Mac، وب‌سایت T-Mobile آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای با جزیره‌ی پویا نشان نمی‌دهد و درعوض، از تصاویری استفاده کرده است که برش‌های کاملاً مجزا را مشابه آنچه در شایعات گذشته مشاهده کرده‌ایم، نشان می‌دهند. این موضوع بسیار جالب است؛ زیرا غیر از بخش بریدگی بالای نمایشگر، سایر اجزای تصاویر منتشرشده در وب‌سایت این اپراتور، کاملاً شبیه رندرهای رسمی اپل بوده و حتی از تصویر زمینه‌ی آیفون ۱۴ پرو استفاده می‌کنند.

ظاهراً T-Mobile شایعات آیفون ۱۴ پرو را دنبال و پس از معرفی رسمی این گوشی، فراموش کرده است که بخش بریدگی بالای نمایشگر تصاویر آن را در وب‌سایت خود اصلاح کند. گفتنی است اپل این واقعیت را نمی‌پذیرد که مدل‌های پرو جدیدترین نسل آیفون از دو بریدگی مجزا بهره می‌برند و همه‌‌ی تصاویر رسمی منتشرشده، این دو بریدگی را به‌طورمتصل به‌هم و با سبک جزیره‌ی پویا نشان می‌دهند. اگرچه T-Mobile هنوز تصاویر آیفون ۱۴ پر و ۱۴ پرو مکس را در وب‌سایت خود اصلاح نکرده است، انتظار می‌رود به‌زودی عکس‌های رسمی جدید را جایگزین آن‌ها کند.

بیشتر بخوانید:
گوگل رنگ‌بندی کامل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را به‌نمایش گذاشت
تعمیر اپل واچ اولترا بدون AppleCare تقریباً دوبرابر سری ۸ خرج برمی‌دارد
عملکرد جزایر پویا آیفون ۱۴ پرو روی آیپد چگونه خواهد بود؟
فروش مک بوک پرو 14 اینچ و 16 اینچ جدید احتمالاً کمتر از انتظارات اولیه اپل خواهد بود
طعنه گارمین به اپل واچ اولترا: ما عمر باتری را بر اساس ماه‌ها اندازه می‌گیریم، نه ساعت‌ها

برچسب‌ها:

نظر شما