شناسهٔ خبر: 56093889 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۱ فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری زخمی شدند

تهران- ایرنا- منابع خبری جمعه شب گزارش دادند در یورش نظامیان صهیونیست به معترضان علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی ۴۱ فلسطینی زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد، در پی تظاهرات‌ها در شهرک‌های «بیتا»، «بیت دجن» و «عینبوس» واقع در استان نابلس و ورودی شهرک «الجیب» واقع در غرب قدس و منطقه «کفر قدوم» در شرق قلقیلیه ۴۱ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها و استنشاق گاز اشک آور زخمی شدند و آسیب دیدند.

بر اساس این گزارش، مناطق مختلف کرانه باختری هر هفته شاهد تظاهرات فلسطینیان علیه شهرک سازی‌ها و اشغالگری رژیم صهیونیستی است که با دخالت نظامیان صهیونیست به خشونت کشیده می‌شود.

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست، در محله شیخ جراح واقع در قدس شرقی یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

شهرک نشینان صهیونیست روز جمعه با تجمع در مناطقی از نابلس با حمایت ارتش اشغالگر اقدام به اقدامات تحریک آمیز و عربده کشی کردند که منجر به واکنش شهروندان فلسطینی شد.

از سوی دیگر در اثر حمله پنجشنبه شب شهرک نشینان صهیونیست با حمایت و پشتیبانی نیروهای اشغالگر اسرائیل به شهرک سنجل واقع در شمال رام الله یک شهروند فلسطینی مورد اصابت گلوله جنگی قرار گرفت و پنج شهروند فلسطینی دیگر نیز دچار کوفتگی و شکستگی استخوان شدند.

نظر شما