شناسهٔ خبر: 56050525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری باند حرفه‌ای با ۱۰ میلیارد ریال سرقت در گرمسار

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت در شهرستان گرمسار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله و بارکنی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی گرمسار و شهرستان‌های هم‌جوار، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس به‌صورت هدفمند و با برنامه‌ریزی مشخص، اقدام به گشت‌زنی در حوزه استحفاظی کرد، افزود: سرانجام اقدامات شبانه‌روزی پلیس به بار نشست و هویت باند پنج‌نفره سارقان برملا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از هماهنگی با مراجع قضایی در این رابطه خبر داد و اضافه کرد: طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی، تمامی اعضای باند حرفه‌ای و سابقه‌دار در مخفیگاهشان که یک منزل استیجاری واقع در شهرستان گرمسار بود، دستگیر شدند.

میراحمدی با اشاره به اینکه اعضای این باند را چهار مرد و یک زن تشکیل می‌دادند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۱۸ فقره سرقت محموله و بارکنی از وسایل نقلیه عبوری با دو دستگاه خودروی سواری اعتراف کردند و بیش از ۱۰ قلم اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف‌شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از شهروندان درخواست کرد در اجاره منزل و یا سوئیت به افراد غیربومی و ناشناس دقت بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک، سریعاً مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما