شناسهٔ خبر: 56043542 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

دبیرکل نُجَباء با صدور پیامی مطرح کرد:

تکاپوی بعثی- داعشی علیه زیارت اربعین آغاز شده است/ استقبال تمام عیار از زائران خارجی

شیخ اکرم الکعبی با بیان اینکه "استکبار و همپیمانان وهابی، بعثی و داعشی آنان در صدد ایجاد تفرقه و‌ تهدید علیه زیارت اربعین هستند"، تاکید کرد: از تمامی زائران خارجی با چشم و دلمان استقبال می‌کنیم.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور پیامی، زیارت اربعین حسینی را از مهمترین آیین‌های عزاداری اهل‌بیت(ع) برشمرد و تصریح کرد: روایت‌های معتبر بسیاری در این رابطه نقل شده و بی‌شک روز اربعین یوم‌الله است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با اشاره به گردهمایی مسلمانان از اقصی نقاط عالم در کربلا، نوشته است: این مراسم توطئه‌های استکبار جهانی و همپیمانان وهابی، بعثی و داعشی آن‌ها که تهدیدی برای ارزش و عقیده اسلامی به حساب می‌آیند را نقش بر آب می‌کند. 

وی در ادامه به تکاپوی این جریان در مقابله با زیارت بی‌همتای اربعین پرداخت و خاطرنشان ساخت: این جریان که متوجه شده است چنین کارزاری شکست‌شان را رقم می‌زند؛ در جهت ضربه زدن، تضعیف و ایجاد تفرقه میان مومنان برآمده و عناصر و رسانه‌هایشان در صدد تحریک و تفرقه ملت‌های مسلمان هستند. 

مقام عالی‌رتبه مقاومت عراق افزوده است: علی‌رغم همه اقدامات، بیداری ملت‌های مسلمان، بخشندگی ملت عراق و همینطور علاقه مشترک ملت‌ها به امام حسین(ع)؛ توطئه‌ها را ناکام می‌گذارد.

شیخ اکرم الکعبی در پایان خطاب به زائران غیرعراقی آورده است: اکنون خیل عظیمی از مردم عراق حرف دلشان این است که اگر کشورمان گنجایش شما زائران حسینی را نداشته باشد، چشم و دلمان پذیرای شما خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما