شناسهٔ خبر: 56027123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف 8 دستگاه خودروی قاچاق به ارزش 500 میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تیزهوشی کارشناسان پلیس راهور 8 دستگاه خودروی قاچاق به ارزش 500 میلیارد ریال توقیف شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با تیزهوشی کارشناسان پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان ۸ دستگاه خودروی لوکس خارجی قاچاق که قاچاقچیان قصد داشتند با سند نمره کردن آن‌ها، پلاک جدید دریافت کنند، کشف و توقیف شدند.

وی با اشاره به اقدام هوشمندانه کارشناسان پلیس راهور گفت: در بررسی‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد، مالکان این خودروها آن‌ها را به صورت قاچاق وارد کرده و پس از خریداری خودروهای تصادفی مشابه اطلاعات مربوط به ارکان و اصالت خودروی جدید را تغییر داده و آن را با عنوان اینکه موتور و قطعات آن بازسازی شده برای دریافت پلاک جدید به مرکز تعویض پلاک می‌آوردند.

میرحیدری با بیان اینکه هوشیاری کارشناسان پلیس راهور دست این قاچاقچیان و جاعلان حرفه‌ای را رو کرد و در عملی کردن نقشه خود ناکام گذاشت، افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش خودروهای قاچاق مکشوفه بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت جامعه دارند، بیان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل شده و مالکان خودروهای مذکور برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به جرم خود تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/م/

نظر شما