شناسهٔ خبر: 55944403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهرداری همدان به دنبال نخستین برد در لیگ دسته یک فوتبال کشور

همدان- ایرنا- شهرداری همدان در حالی فردا /جمعه/ در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور میزبان ون پارس اصفهان است که برای کسب نخستین برد خود در این مسابقات به میدان می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا شاگردان جمشیدیان پس از برگزاری بازی پرحاشیه هفته نخست مقابل تیم پرمهره استقلال خوزستان و کسب یک امتیاز با ارزش از این دیدار حالا مصاف سختی را مقابل همسایه میانه جدول لیگ یک دارند.

جمشیدیان در هفته نخست اگرچه چند بازیکن کلیدی خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشت اما با بازی حساب شده و بسته توانست موقعیت‌های گلزنی را از تیم قدرتمند استقلال خوزستان گرفته و با یک امتیاز ارزشمند به خانه بازگردد.

تیمی که امسال با کادر فنی بومی دومین سال حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند و به هیچ عنوان دوست ندارد جزو گزینه‌های سقوط باشد باید به دیدار تیمی بروند که نخستین فصل حضورش در لیگ یک است و شرایطی مشابه شهرداری را تجربه می‌کند.

شهرداری همدان به دنبال نخستین برد در لیگ دسته یک فوتبال کشور

مصاف کم تجربه‌های لیگ یک
هر ۲ تیم شهرداری همدان و ون پارس اصفهان جزو تیم‌های کم سابقه در لیگ یک به شمار می‌روند و تجربه چندانی از این رده مسابقات ندارند.

شهرداری فصل قبل با رضا طلایی منش سرمربی بومی خود توانست با حفظ رتبه دهمی جدول لیگ یک ماندگار شود و ون پارس اصفهان نیز توانست از لیگ ۲ رهسپار لیگ یک کشور شود.

هر ۲ تیم در هفته نخست لیگ یک مقابل حریفان خود به تساوی دست یافتند و حالا با قرار گرفتن در میانه‌های جدول به دنبال کسب سه امتیاز بازی این هفته هستند.

هر ۲ تیم در هفته نخست لیگ یک مقابل حریفان خود به تساوی دست یافتند و حالا با قرار گرفتن در میانه‌های جدول به دنبال کسب سه امتیاز بازی این هفته هستند.

این ۲ تیم تاکنون مقابل یکدیگر قرار نگرفته‌اند اما رویارویی احمد جمشیدیان که سال‌ها در اصفهان زندگی می‌کند و اکثر بازیکنان و اهالی فوتبال این شهر را می‌شناسد، مقابل تیم ون پارس نماینده اصفهان در لیگ یک جالب توجه خواهد بود.

۲ تیم به نسبت فصل قبل تغییراتی را ایجاد کرده‌اند به خصوص ون پارس که بیش از نیمی از بازیکنان فصل قبل را با تغییر در کادر فنی از دست داده است.

جمشیدیان نیز تیمی را در دست گرفته که توانست شاکله اصلی فصل گذشته خود را حفظ کند و با اضافه کردن چند بازیکن به تقویت آن پرداخت.

مصاف ۶ امتیازی

برد و باخت در این بازی برای هر ۲ تیم شهرداری و ون پارس اصفهان حایز اهمیت است و هر نتیجه‌ای که رقم بخورد به طور قطع باعث تغییر در جایگاه آن‌ها در جدول خواهد شد.

شهرداری همدان و ون پارس در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانند امیدوار به قرار گرفتن در جمع تیم‌های نیمه اول جدول باشند اما تساوی یا شکست آن‌ها را به رده‌های پایین‌تر هدایت می‌کند.

تیم تحت هدایت جمشیدیان به هیچ عنوان دوست ندارد در این بازی خانگی امتیاز از دست بدهد به خصوص اینکه حریف آن‌ها هم شرایط مشابه را سپری می‌کند.

تیم تحت هدایت جمشیدیان به هیچ عنوان دوست ندارد در این بازی خانگی امتیاز از دست بدهد به خصوص اینکه حریف آن‌ها هم شرایط مشابه را سپری می‌کند.

شهرداری همدان در تلاش است با صدور کارت بازی برای نفرات باقی مانده و افزون بر آن اضافه شدن چند بازیکن غایب از هفته نخست، با شرایط بهتری برای کسب سه امتیاز به میدان برود.

شکیب سروری، علی آزادمنش، محمد امینی، میثم جودکی، ایمان کیانی، حسین فلاحیان، ابوذر صفرزاده، مرتضی نگهداری، فردین نجفی، محمدامین کاویانی و پوریا قشلاقی ترکیب احتمالی ون پارس در این دیدار باشد.

مرتضی نگهداری، میثم جودکی، محمد امینی و شکیب سروری بازیکنان باتجربه ون پارس هستند که در بازی با شهرداری همدان می‌توانند تاثیرگذار باشند.

در مقابل نیز احمد جمشیدیان دل به توانایی و خلاقیت بازیکنان نظیر مهدی خلجی، آرمین طلایی منش، امیرحسین سوری و مهره‌های تازه به خدمت گرفته خود برای رسیدن به سه امتیاز بازی دارد.

برنامه هفته دوم لیگ یک
جمعه ۱۱ شهریور
آرمان گهر سیرجان - چوکا تالش/ ساعت ۱۸: ۳۰ ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان
شهرخودرو مشهد – خلیج فارس ماهشهر / ساعت ۱۸: ۳۰ ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
رایکا بابل - شمس آذر قزوین / ساعت ۱۸: ۴۵ ورزشگاه شهدا ساری
فجر سپاسی شیراز - خیبر خرم‌آباد / ساعت ۱۸: ۴۵ ورزشگاه حافظیه شیراز
شهرداری آستارا - سایپا تهران / ساعت ۱۹ ورزشگاه وحدت آستارا
شهرداری همدان - ون پارس اصفهان / ساعت ۱۹ ورزشگاه حاجی بابایی همدان
خوشه طلایی ساوه - چادرملو اردکان / ساعت ۱۹ ورزشگاه یادگار امام قم
پارس جنوبی جم - مس شهربابک / ساعت ۱۹: ۱۵ ورزشگاه تختی جم
استقلال ملاثانی - استقلال خوزستان / ساعت ۱۹: ۳۰ ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز

نظر شما