شناسهٔ خبر: 55907906 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ساکت: امیدوارم منعکس کننده دغدغه باشگاه‌ها در هیات رئیسه باشم

مدیرعامل سپاهان در مورد مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدرضا ساکت بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، گفت: انتخابات تحت نظر کمیته برگزاری و ساز‌مان‌های نظارتی برگزار شد که جزو انتظارت اعضای مجمع بود. افرادی که تا امروز زحمت کشیدند، تلاش‌شان قابل تقدیر است و از اینجا به بعد باید با همبستگی هدف فوتبال کشور را جلو برد. جام جهانی را در پیش داریم و نگرانی‌هایی از بابت فوتبال و فوتسال بانوان وجود دارد. گفته می‌شود فوتسال بانوان تا سال 2026 هیچ رویدادی وجود ندارد. باید حتماً تدبیری از طریق AFC در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به انتخابش به عنوان نماینده باشگا‌ه‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: امیدوارم به در این سمت دیدگاه باشگاه‌های کشور را منعکس کنم. به دلیل اینکه سال‌ها به عنوان رئیس هیئت فوتبال حضور داشتم، دیدگاه و نظارت آنها را هم در نظر خواهم داشت.

ساکت درباره اینکه تاج اعلام کرده بود اگر رئیس فدراسیون شود برای بازگشت تاج اقدام می‌کند و اینکه ماجدی گفته به عنوان عضو هیئت رئیسه زیر قرارداد هیچ مربی دیگری به غیر از اسکوچیچ را امضا نمی‌کند، اظهار داشت: اجازه بدهید این مسائل در زمان خودش بررسی شود. هیچ اطلاعی از سابقه این ماجرا ندارم.

عضو جدید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره روابطش با تاج گفت: همه خانواده فوتبال مثل همیشه با هم صمیمی هستند. من و آقای گرشاسبی کنار هم نشسته بودیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه با وجود چند بار مطرح شدن این پرسش که « آیا درآمد‌های باشگاه‌ سپاهان شفاف‌‌سازی می‌شود؟» سکوت اختیار کرد و پاسخی نداد.

برچسب‌ها:

نظر شما