شناسهٔ خبر: 55861681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بنگر: شرایط امید وحدت عالی و بدون عیب و نقص است/ فدراسیون با ما همکاری نکرد تا بازی به تعویق بیافتد/ این 3-0 برای ما اتفاق خوبی بود

سرمربی امید وحدت در مورد شرایط تیمش و سه بر صفر اعلام شدن بازی با چوکا صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال امید وحدت مشهد که با خرید امتیاز شهرخودرو در لیگ دسته اول فوتبال کشور فعالیت دارد، به دلیل عدم پرداخت بدهی‌ها و دیون مربوط به گذشته باشگاه شهرخودرو که بر اساس توافق حین انتقال امتیاز بر عهده خریدار گذاشته شده است هنوز نتوانسته پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز و قرارداد بازیکنانش را ثبت کند و از همین رو در بازی هفته نخست روز گذشته مقابل چوکای تالش نتوانست در زمین حاضر شود و بازی سه بر صفر به سود تیم تالشی اعلام شد تا از همین ابتدا امیدها به نماینده مشهد در لیگ دسته اول کمرنگ شود.

محسن بنگر، سرمربی تیم فوتبال امید وحدت با اشاره به وضعیت باشگاه و تیمش اظهار داشت: وضعیت عالی است و همه چیز در مجموعه ما خوب و سرجای خودش است. امکانات و شرایطی که برای ما فراهم کردند در بهترین شکل خودش انجام شده و واقعاً جای هیچ گلایه‌ای نیست و هیچ کم و کاستی نداریم ولی به دلیل مشکلی که وجود دارد نتوانستیم وارد زمین شویم و بازی سه بر صفر به سود چوکا اعلام شد.

وی افزود: ما از فدراسیون فوتبال خواستیم که با تعویق زمان دیدار ما با چوکا موافقت کند ولی این درخواست پذیرفته نشد و به همین دلیل نتیجه سه بر صفر اعلام شد. طی قولی که باشگاه داده است قرار است طی روزهای آینده این مشکل برطرف شود و به امید خدا فکر می‌کنم برای هفته دوم مقابل خلیج فارس ماهشهر مشکلی برای بازی نخواهیم داشت.

سرمربی امید وحدت با اشاره به اثر منفی این نتیجه روی تیمش عنوان کرد: بله متاسفانه بازی سه بر صفر شد ولی از طرفی برای تیم ما بد هم نشد چرا که فرصت کافی برای تمرین نداشتیم و اگر بدون تمرین وارد بازی می‌شدیم هم ممکن بود نتیجه را واگذار کنیم ولی تاثیر منفی آن روی روحیه بازیکنان بیشتر از این شکست بود که بدون انجام بازی رقم خورده است و از همین رو فرصت بیشتری برای تمرین داریم تا در هفته دوم به میدان برویم.

نظر شما