شناسهٔ خبر: 55783466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسؤولان دغدغه‌ای در حوزه فرهنگ در سیستان و بلوچستان ندارند

مدیر حوزه‌هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مسؤولان دغدغه و اولویتی در حوزه فرهنگ در سیستان و بلوچستان ندارند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط‌عمومی حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی سیستان و بلوچستان، مصطفی سیاسر اظهار کرد: مستند شیراباد باحضور پیشکسوتان و بزرگان محله شیراباد، مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر استان در سالن اشراق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مدیر حوزه‌هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مستند شیراباد با هدف هویت‌بخشی به محله شیراباد و ارائه چهره‌ای بهتر و درخور شأن مردم منطقه تولید و اکران شد.

وی افزود: هویت‌بخشی به مردم زیرساخت اساسی پیشرفت در سیستان و بلوچستان است چراکه در گرو هویت‌بخشی به مردم، ایجاد انگیزه، حرکت و مشارکت مردم برای اجرای پروژه‌های حاکمیت در منطقه تضمین می‌شود.

این مسئول بیان کرد: هویت‌بخشی و ارتقای مشارکت آنها در پیشرفت و آبادانی منطقه نیز مسئولیت دستگاه‌های فرهنگی است.

وی ادامه داد: امروز این واقعیت تلخ که با آن مواجه هستیم اینست که مردم و مسئولان استان و بویژه مسئولان ارشد استان دغدغه‌ و اولویتی در حوزه فرهنگ در سیستان و بلوچستان ندارند.

گفتنی است؛ در پایان این برنامه جلسه نقد و بررسی مستند برگزار و از خانواده محمدمهدی گرگیچ به عنوان یک شخصیت اثرگذار به لحاظ اجتماعی و فرهنگی در شهر زاهدان و محله شیرآباد، با اهدای لوح و تابلوی پرتره تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/3139

نظر شما