شناسهٔ خبر: 55699415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ماهیت اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جریان‌سازی مردمی است

معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه‌الله (عج) گفت: بدون شک ماهیت اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هم پای کار آوردن مردم و جریان‌سازی مردمی است و مطالبه‌گری مردمی در مسیر بیانیه گام دوم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، امیررضا غلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست دبیران مجامع مطالبه‌گری شهرستان‌های هرمزگان در جزیره قشم اظهار داشت: اساس حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی بر اقامه‌ عدل است و همان‌گونه که خدای متعال می‌فرماید که ما پیغمبران را فرستادیم، کتاب‌های آسمانی را فرستادیم  برای اینکه مردم قیام به قسط کنند و عدالت اجتماعی محقق شود. 

وی افزود: امروز پس از گذشت چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، جوانان مومن، متعهد و دغدغه‌مند کشور در گام دوم و در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب از جمله "آرمان عدالت‌" ضمن نقش آفرینی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره به‌دنبال شبکه‌سازی و تشکیل جبهه‌ای واحد از بین مطالبه‌گران و عدالت‌‌خواهان مردمی هستند. 

معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه‌الله (عج) با اشاره به اینکه تشکیل جبهه نیازمند انسجام، هماهنگی و هم‌افزایی کنشگران و فعالان در سطوح مختلف است افزود: مجامع مطالبه‌گران مردمی در سراسر کشور با محوریت‌ عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد، ضمن تمرکز بر مشکلات اصلی مردم به دنبال سازماندهی، تمرکز عملیاتی و شبکه‌سازی از بین هسته‌های فعال  هستند. 

غلامی در ادامه تصریح کرد: بدون شک ماهیت اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هم پای کار آوردن مردم و جریان‌سازی مردمی است و مطالبه‌گری مردمی در مسیر بیانیه گام دوم است. 

معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه‌الله(عج) بیان کرد: باید توجه کرد که مطالبه‌گری‌ها و پیگیری‌های جبهه انقلاب اسلامی در مسیر حل مسائل بوم هر منطقه، همراه با مستندات دقیق و ارائه راهکار‌های علمی باشد و با رعایت اصول و اخلاق مطالبه‌گری به نشر این گفتمان کمک کند. 

وی در پایان با بیان اینکه مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان به عنوان یکی از مجامع فعال و پیشرو در مسیر مطالبه‌گری و عدالتخواهی گام برداشته است افزود: مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان با کمک گروه‌های مردمی و جریانات حلقه‌های میانی سعی دارد که مشکلات اصلی و مهم استان را اولویت‌بندی کند و با ورود دقیق و عملیاتی به مسائل اصلی مردم به تحقق عدالت اجتماعی کمک می‌نماید.

انتهای پیام/7558/ح

نظر شما