شناسهٔ خبر: 55699374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

دشمن با جنگ فرهنگی گسترده به دنبال ضربه‌زدن به اعتقاد و ایمان نسل جوان است

گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: دشمن جنگ فرهنگی گسترده‌ای را علیه اعتقادات و ایمان مردم به راه انداخته و با شناسایی برخی جاذبه ها، ضربه‌زدن به اعتقاد و ایمان نسل جوان را هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی روز جمعه در دیدار با سید محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: اگر درگذشته شاهد فعالیت ملعونی به نام سلمان رشدی بودیم که علیه مبانی دینی و اعتقادی قلم فرسایی می‌کرد در حال حاضر تعداد این افراد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گسترش فراوانی یافته است.

وی گفت: مدیران فرهنگی کشور باید برای تقویت پایه‌های ایمان در کشور تلاش گسترده‌تری انجام دهند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: اگر ایمان و اعتقادات مذهبی با استفاده از مبانی درست برای کودکان و دانش آموزان تبیین شود هیچ‌گاه از دست نمی‌رود.

وی افزود: برای تقویت ایمان و مباحث اعتقادی باید در پایه های نخست سیستم آموزشی سرمایه‌گذاری کرده و با توجه به ادراکات دانش‌آموزان مباحث اعتقادی و ایمانی برای آن ها تشریح و معرفی شود.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در آیین گرامیداشت روز خبرنگار صبح امروز جمعه وارد گلستان شد.

دیدار با استاندار، سخنرانی در نماز جمعه گرگان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان، بازدید از مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی، دیدار با خانواده شهید هنرمند و حضور در آیین گرامیداشت روز خبرنگار از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده وزیر فرهنگ و ارشاد در گلستان است.

استان گلستان ۴۲ پایگاه خبری، ۱۳۶ دفتر رسانه‌ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الکترونیکی و ۱۶۵ نماینده نشریه سراسری فعال دارد.

نظر شما