شناسهٔ خبر: 55694859 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مظاهری بازیکن ما را درو‌ کرد!

منافی: دروازه بان سپاهان باید اخراج می شد

مربی نساجی مازندران از اتفاقات داوری دیدار با سپاهان گله‌مند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جواد منافی در میکسدزون در خصوص دیدار نساجی و سپاهان به خبرنگاران گفت: کمترین امتیاز که می‌توانستیم از اصفهان بگیریم مساوی بود، حتی می‌توانستیم در نیمه دوم برنده باشیم. دقیقه ۴۱ بازی را که نگاه کنید سپاهان باید ده نفره و بازی دو بر یک می شد اما این اتفاق نیفتاد. نساجی دو هفته است  از مشکلات داوری متضرر می‌شود. انتظار این است که داوران کمی بهتر سوت بزنند. بازی بسیار خوبی بود ولی مشکل داوری باعث شد ما امتیاز از دست بدهیم.

او در مورد اعتراض سپاهانی ها به صحنه ای که جعفری روی مغانلو خطا کرد ادامه داد: آن صحنه هم دیدیم اما یک برخورد ساده بود ولی  صحنه ای که برای ما اتفاق افتاد توپ از پای بازیکن جدا شد و دروازه‌بان حریف بازیکن ما را درو‌ کرد ولی داور هیچ خطایی نگرفت.نظر اکثر کارشناسان روی خطا بود ولی گرفته نشد. 
مربی نساجی با اشاره به  فشاری که به سپاهان آوردند توضیح داد: ما آنالیز کرده و بازی آنها را مقابل استقلال دیدیم و می‌دانستیم چگونه حمله می کنند. بر اساس همان تمرینات را انجام دادیم و خیلی هم خوب کار کردیم ولی حیف که به خاطر آن اتفاق داوری نتوانستیم پیروز شویم.

وی در خصوص اعتراض شدیدی که به داور کرد و مطهری سعی در آرام کردن او داشت عنوان کرد: آقای مطهری در کنفرانس‌های خبری هم سعی می‌کند زیاد در مورد داوری صحبت نکند اما واقعاً بازی باید دو بر یک می شد. اگر همین صحنه برای سپاهان اتفاق می‌افتاد همه آنها به زمین می رفتند اما فقط اعتراض کردیم و گفتیم دروازه بان باید اخراج می‌شد. امیدوارم این اتفاق برای نساجی تکرار نشود.

منافی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا شکستشان فقط مربوط به داوری بود و ایراد فنی نداشتند افزود: ایراد فنی مربوط به مربیان است ولی وقتی دقیقه ۴۱ تیم از داوری متضرر می‌شود و باید دو بر یک می‌شد اما نشد این دیگر مشکل داوری است که کارشناسان هم به آن اذعان داشتند و گرنه نساجی ایراداتی داشت اما واقعا خوب کار کردیم و به سپاهان فشار آوردیم. باید از این بازی یک امتیاز می گرفتیم ولی دست خالی برگشتیم.

نظر شما