شناسهٔ خبر: 55694794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

غرب آماده برداشتن تحریم‌های ترامپ است/دشمن عامل گره‌های اقتصادی

شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: کسانی که قصد داشتند با شدیدترین تحریم‌های فنی و تخصصی، ما را به زانو در بیاورند، امروز آماده برداشتن تمام تحریم‌های ترامپ هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خانی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامی داشت ۹۵ شهید دفاع مقدس البرز شرقی به میزبانی این شرکت در شاهرود با بیان اینکه بیشتر شهدای البرز شرقی در خط مقدم به شهادت رسیدند، تاکید کرد: امروز که فضای کنونی در کشور است و ما در زمره امن‌ترین کشورهای منطقه هستیم به برکت خون شهدا است چرا که شهدا از همه چیزشان گذشتند و قطعه قطعه شدند تا این کشور و مملکت و نظام سرپا بماند.

وی با بیان اینکه شهدا کسانی بودند که روح مطهرشان تحمل جسم خاکی را نداشت و باید از این بدن پرواز می‌کرد و جایگاه ابدی و ملکوت قرار می‌گرفت، ابراز کرد: امروز بعد از چهار دهه از انقلاب می‌گذرد، مردم کماکان یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس را گرامی می‌دارند و این نشان از قدرشناسی است

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه شهدا به ندای رهبرشان پاسخ گفتند، بیان داشت: شهدا تا آخرین قطره خون شأن ایستادگی کردند و جسم شأن را در مقابل تیر و ترکش دشمنان تا دندان مسلح قرار دادند. امروز حزب الله لبنان و نقاط مختلف دنیا و حتی مرزهای ما اقتدار وجود دارد و این به برکت خون شهدا است.

خانی با بیان اینکه دشمنان اسلام می‌خواستند جمهوری اسلامی نباشد اما امروز همان افراد به ثابت قدمی، استوار و قدرت ایران اعتراف می‌کنند، گفت: امروز اگر حزب الله لبنان در برابر اسرائیل قد علم کرده و ۱۵۰ موشک آماده شلیک به قلب تلاویو است، از مقاومت ما، صبر و خون‌های پاک شهدا است که نهال انقلاب را به درخت تنومند، بدل ساخته است.

وی افزود: کسانی که قصد داشتند با شدیدترین تحریم‌های فنی و تخصصی، ما را به زانو در بیاورند، پای میز مذاکره نشسته و آماده شده‌اند که تمام تحریم‌های زمان ترامپ را بردارند و این کار مهمی است که نشان از قدرت ایران اسلامی دارد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و دردی که بر مردم است، با همه وجود درک می‌شود، بیان کرد: امروز می‌فهمیم که مردم چه سختی‌هایی را در مسائل اقتصادی تحمل می‌کند و به لطف خدا در ۴۳ سال انقلاب اسلامی هیچ زمانی را نداشتیم که سه قوه در کنار هم، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و استراتژی ایشان که کمک به مردم و کنار مردم بودن و برای حل مشکلات اقتصادی ایستادگی را نداشتیم.

خانی با بیان اینکه امروز قوا در کنار هم ایستاده‌اند تا مشکلات مردم حل شود، گفت: گره‌های کور اقتصادی که به وسیله دشمنان ما زده شده، امروز توسط تیم قوی مسئولان با استراتژی رهبر معظم انقلاب اسلامی باز خواهد شد چرا که همه به دنبال پیاده کردن روشی هستند که مردم را از این وضعیت اقتصادی نجات دهند.

وی با بیان اینکه ما مشکلات زیادی در بدنه نظام و دولت‌های مختلف داشتیم اما امروز همه نگاه‌ها از مجلس، دولت و قوه قضائیه، سیستم اجرایی کشور، قانون گذاری و … در کنار هم ایستاده‌اند، افزود: امروز اختلافات تنها کارشناسی است که در نشست‌ها حل می‌شود و کسی اختلاف دیدگاهی و فردی و استراتژی ندارد و مسئولان برای حل مشکلات مردم کوتاه نمی‌آیند لذا شاهد هماهنگی بی نظیر قوا هستیم.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه مسئولی که در راستای رفع مشکلات مردم حرکت نکند، در مسیر شهدا حرکت نخواهد کرد، گفت: علی رغم همه مشکلاتی که امروز وجود دارد و علی رغم تمام دشمنی‌هایی که از طرف دشمنان خارجی صورت می‌گیرد، مردم پشتیبان راه شهدا هستند و بعد از دو سال کرونایی، مراسم‌هایی از این دست، پرشور تر از سابق برگزار می‌شود.

نظر شما