شناسهٔ خبر: 55694703 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

علیرضا محمد: پرسپولیس باید مقابل فولاد باهوش باشد

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: حمله بی محابا و عجولانه نمی‌تواند در این بازی به سود پرسپولیس باشد چرا که فولاد تیمی زیرک است و ممکن است از این مسئله به نفع خود بهره ببرد.

صاحب‌خبر -

علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: لیگ تازه آغاز شده و معمولا چند هفته زمان می برد تا تیم‌ها شکل و ارنج و شرایط اصلی را به خوبی پیدا کنند و نمی توان به برد و باخت ها در هفته های ابتدایی نگاه کرد و در مورد وضعیت آنها قضاوت درستی داشت.

وی در ادامه با اشاره به بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن تصریح کرد: پرسپولیس بازی خوبی را در اصفهان از خود ارائه داد و تیم از نظر هماهنگی وضعیت قابل قبولی داشت. نباید از این نکته غافل شدیم که ذوب آهن در اصفهان تیم سرسختی است و اطمینان دارم اکثر تیم ها برابر شاگردان مهدی تارتار با مشکل مواجه خواهند شد.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد ارزیابی خود از دیدار پرسپولیس برابر فولاد گفت: این بازی، بازی سخت و سنگینی است و پرسپولیس این شانس را دارد که در استادیوم آزادی از امتیاز میزبانی بهره بگیرد. نحوه بازی تیم فولاد به گونه ای است که معمولاً  این تیم بازی های بسته ای را از خود به نمایش می گذارد و این مسئله می‌تواند کار هر تیمی را سخت کند. با این تفاسیر اما پرسپولیسی ها باید صبور باشند و بدون عجله به فکر ارائه برنامه های خود در زمین باشند. حمله بی محابا و عجولانه نمی تواند در این بازی به سود پرسپولیس باشد چرا که فولاد تیمی زیرک است و ممکن است از این مسئله به نفع خود بهره ببرد.

علیرضا محمد در مورد استفاده از برخی بازیکنان جوان در فصل جدید در ترکیب اصلی پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: اطمینان دارم یحیی گل‌محمدی از بها دادن و اعتماد کردن به جوانان تیم ضرر نخواهد کرد. برابر ذوب‌آهن محمد عمری در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت، نمایش خوبی را از خود ارائه داد. عمری در تیم‌های پایه پرسپولیس شاگردم بوده و او را می شناسم. عمری فوتبالیست توانایی است و اگر گل محمدی به امثال او فرصت دهد قطعا ضرر نخواهد کرد.

523

در مورد حضور یورگن لوکادیا، مهاجم جدید پرسپولیس از مدافع سابق سرخ‌ها سوال کردیم که او در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: بازیکنان خارجی هندوانه‌های سر بسته هستند و نمی توان در مورد آنها در بدو حضورشان نظر کاملی داد اما رزومه و کارنامه این بازیکن و شرایطش در روزهای اول در تمرینات نشان می دهد مهاجم خوبی اضافه شده و می تواند مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند.

محمد درباره پیش بینی خود از نتیجه بازی پرسپولیس برابر فولاد گفت: همانطور که گفتم فولاد حریف سرسختی است و فکر می‌کنم با توجه به سیستم بازی فولاد بازی کم گلی باشد و من پیش بینی می کنم پرسپولیس با یک گل در استادیوم آزادی برنده شود.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//

نظر شما