شناسهٔ خبر: 55694675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هفته دوم لیگ برتر فوتبال

ساکت و مهاجری به هم رسیدند؛ تراکتور در اندیشه جبران

هفته دوم رقابت‌های هفته لیگ برتر امروز به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه بازی های هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز به جز دیدار پرسپولیس برابر فولاد، چهار بازی دیگر برگزار می شود.

این بازی ها را با هم مرور می کنیم.

تراکتور تبریز   -   ذوب آهن اصفهان

قرمزهای تبریزی که اولین بازی فصل جدید خود را با شکست برابر گل گهر به پایان رساندند در اولین دیدار خانگی خود به مصاف شاگردان تارتار می روند. ذوبی ها پس از تساوی خانگی برابر پرسپولیس امیدوار هستند بتوانند از سفر به تبریز و تقابل برابر قرمزهای این شهر سوغاتی خوبی را به همراه بیاورند.

هوادار تهران -  نفت مسجدسلیمان 

شاگردان ساکت الهامی پس از پیروزی برابر آلومینیوم در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، عصر امروز در خانه پذیرای نفت مسجدسلیمان هستند تا بازی دوم خود را پشت سر بگذارند. شاگردان ساکت الهامی در حالی روبروی نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرند که رضا مهاجری و تیمش در بازی اول با پیروزی برابر مس کرمان با روحیه ویژه‌ای به تهران سفر کرده اند تا بتوانند این دیدار را نیز دست پر به پایان برسانند. تقابل الهامی و مهاجری در این دیدار می تواند یکی از جالب ترین اتفاقات بازی باشد.

مس کرمان  -   پیکان تهران

شاگردان فرزاد حسین خانی پس از ناکامی در هفته اول امیدوارند در اولین بازی خانگی خود در فصل جدید نتیجه خوبی  را به دست آورند. مس در این دیدار خانگی از پیکانی پذیرایی می‌کند که هفته گذشته شاگردان مجتبی حسینی با پیروزی برابر ملوان انزلی در تهران موفق شدند اولین سه امتیاز این فصل خود را به دست آورند. باید منتظر ماند و دید در نهایت این بازی با چه نتیجه ای به پایان می رسد.

صنعت نفت آبادان  - آلومینیوم اراک

مهدی رحمتی و تیمش که هفته قبل در دیدار خانگی برابر هوادار شکست خوردند حالا برای جبران مافات در هفته دوم مسافر آبادان شده‌اند تا برابر صنعت نفت به میدان بروند. این در شرایطی است که رضا پرکاس و تیمش در هفته گذشته و در گام نخست خود در دربی جنوبی ها در اهواز یقه فولاد جواد نکونام را گرفتند و با یک امتیاز شیرین به خانه بازگشتند. پیش بینی می شود دیدار نفت و آلومینیوم یکی از بازی های جالب این هفته لیگ برتر باشد.

انتهای پیام//  

نظر شما