شناسهٔ خبر: 55694578 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

عکس| واکنش تند باشگاه استقلال: خیابانی تاریخ را تحریف کرده!

خبرآنلاین

باشگاه استقلال به صحبت‌های جواد خیابانی واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

اظهارات امروز جواد خیابانی در خصوص دوپینگ استقلالی‌ها پیش از یک دربی باعث جنجال شده و هواداران این تیم از خیابانی بابت این صحبت‌ها انتقاد کردند.

او در باره این بازی گفت: «تاج این بازی ۳-۱ برد و همایون بهزادی که سرمربی وقت پرسپولیس بود ادعا می‌کند که بازیکنان تاج دوپینگ کردند. او مدارکی رو می‌کند که چند بازیکن تاج شب قبل در کلانتری یوسف آباد بودند و همین مساله باعث شد تا از ۷ بازیکن این تیم پس از بازی آزمایش دوپینگ بگیرند. بازیکنان متخلف توسط افسر دوپینگ راهی آزمایشگاهی در خیابان طالقانی می‌شوند و آن طور که من شنیدم جواب آزمایش دوپینگ آن‌ها هم مثبت اعلام می‌شود. علی عبدو رئیس باشگاه پرسپولیس و کامبیز آتابای رئیس فدراسیون فوتبال از همایون بهزادی می‌خواهند به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک، در این قضیه کوتاه بیاید. به دلیل اینکه تمام بازیکنان متهم شده بازیکنان تیم ملی بودند و محرومیت آن‌ها باعث از هم پاشیدن تیم ملی می‌شود. همین موضوع باعث درگیری بین بهزادی و عبدو می‌شود و سرمربی وقت پرسپولیس از سمتش برکنار و بیوک وطنخواه جانشینش می‌شود.»

این صحبت‌ها واکنش تند محمد زرندی، معاون ارتباطات باشگاه استقلال را به دنبال داشت و او مدعی شد جواد خیابانی بدون سند حرف زده و تاریخ را تحریف کرده است. زرندی از خیابانی خواست که از هواداران و پیشکسوتان استقلال عذرخواهی کند.

عکس| واکنش تند باشگاه استقلال: خیابانی تاریخ را تحریف کرده!

نظر شما