شناسهٔ خبر: 55694555 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

صادق ورمزیار: استقلال امسال خط حمله زهرداری دارد

صادق ورمزیار اعتقاد دارد خط حمله استقلال در برد این تیم نقشی اساسی و مهم داشته است.

صاحب‌خبر -

صادق ورمزیار، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: ملوان در نیمه اول تیم بهتری بود و توانست با ارائه نمایشی خوب مزدش را بگیرد. در نیمه دوم استقلال تعویض های خوبی انجام داد و ورق را برگرداند. آرش رضاوند بازی را روی زمین آورد و روند تغییر کرد. ورود قایدی باعث شد در کناره‌ها هم استقلال برتری داشته باشد. 3 امتیاز شیرینی بود اما هنوز این تیم از لحاظ فنی جای کار دارد.

وی در خصوص نکات مثبت تیم فعلی گفت: نکته امیدوارکننده این بود که خط حمله استقلال به شدت زهردار است. اگر اجازه داده شود تا در بازی‌ها هافبک های بازیساز به راحتی برنامه‌های‌شان را پیاده کنند اوضاع از این هم بهتر خواهد شد. امیدوارم در زمینه مهره چینی اوضاع بهتر شود که البته این مساله مشمول مرور زمان است و فکر می‌کنم در ادامه این اتفاق رخ دهد. نکته منفی هم استفاده از بازیکنان در پست های غیرتخصصی است.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره درخشش خط حمله تیم افزود: محبی را هم پیش از حضور در استقلال در سپاهان دیده بودیم. می دانستم که مهره باکیفیتی است اما دیروز قایدی را بهتر از محبی دیدم. در خصوص یامگا هم باید بگویم با حضور در میانه‌های میدان بهتر شد. به نظرم او با فاصله گرفتن از لب خط خطرناک تر هم خواهد شد. هنوز هم اعتقاد دارم استقلال نیاز به هافبک طراح دارد.

Varmazyar

آیا استقلال نسبت به هفته گذشته پیشرفت داشته؟ ورمزیار می‌گوید: فکر می‌کنم استقلال در این هفته خیلی بهتر از قبل بود. البته نباید فراموش کنیم حریف این هفته سپاهان نبود. ملوان دسته اولی بود. با این حال اما استقلال روند رو به رشدی در این دو هفته داشته و رضاوند هم بهترین بازیکن بود.

وی در پایان تحلیل خود از ادامه لیگ را اینگونه بیان کرد: هرچه بازی‌ها جلوتر برود شرایط سخت تر می‌شود. تیم‌ها هماهنگ تر می‌شوند و قطعا اوضاع تغییر می‌کند. تراکتور با وجود شکست تیم خوبی نشان داد اما گل گهر از همان ابتدا میخ خود را محکم کوبید. فولاد تیم تقریبا خوبی بود و بازی اش را پسندیدم. خود سپاهان بازیکنان باکیفیتی دارد و کادر فنی این تیم هم بی نظیر است. آنالیز آن ها از بازی استقلال عالی بود. همه این تیم‌ها نسبت به گذشته بهتر شده‌اند. حتی ذوب‌آهن هم واقعا خوب بود. باید بگویم لیگ امسال بسیار باکیفیت تر از سال قبل است و لیگ جذابی را شاهد خواهیم بود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما