شناسهٔ خبر: 55694429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کورونا جام جهانی را از دست داد

خسوس مانوئل کورونا وینگر مکزیکی پس از آسیب دیدگی شدید از ناحیه پا و مچ پا در تمرین سویا، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، مانوئل کورونا روز پنجشنبه با آسیب دیدگی شدید در ساق پا و مچ پا روبرو شد که او را تا اوایل سال آینده از میادین دور نگه می‌دارد و به این ترتیب جام جهانی را از دست داد.

انتظار می رفت که بازیکن ملی پوش مکزیکی در قطر ۲۰۲۲ نقش کلیدی برای کشورش داشته باشد، اما او حضور در این رقابت ها را از دست داد و تا پنج ماه از میادین دور است. کورونا که اغلب با نام مستعار خود "تکتیتو" شناخته می شود، در تمرین سویا نازک نی چپش شکست و رباط های مچ پا او پاره شد.

باشگاه سویا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این مصدومیت بدون تماس هم تیمی‌ مانوئل کورونا رخ داده و کورونا برای آزمایش‌هایی که شدت آسیب دیدگی وی را نشان می‌دهد به سرعت به بیمارستان منتقل شده است.  این نوع آسیب دیدگی به بهبودی چهار تا پنج ماه نیاز دارد.

با توجه به برگزاری جام جهانی در ماه های نوامبر و دسامبر، به نظر می رسد که کورونا باید ماه ها از ترکیب تیم ملی مکزیک دور باشد.

مکزیک در گروه C قطر ۲۰۲۲ در گروه C به مصاف آرژانتین، عربستان سعودی و لهستان خواهد رفت. فدراسیون فوتبال مکزیک از طریق حساب توییتر خود برای کورونا آرزوی بهبودی سریع کرد.

کورونا در ژانویه به سویا پیوست و پس از یک دوره موفق شش و نیم ساله در پرتغال با پورتو، به اسپانیا رفت تا برای این تیم اسپانیایی بازی کند.

نظر شما