شناسهٔ خبر: 55694394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اسکوچیچ در ویژه‌ترین جایگاه ورزشگاه انزلی(عکس)

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در شرایط ویژه‌ای مسابقه ملوان و استقلال را تماشا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ که دوران موفقی به‌عنوان سرمربی ملوان انزلی داشت و بارها از علاقه‌اش به هواداران این تیم صحبت کرده، پنج‌شنبه شب نخستین مسابقه خانگی قوهای سپید در فصل جدید لیگ برتر مقابل استقلال را زیر نظر گرفت و این بار به جوی نیمکت، در یک جایگاه خاص مسابقه ملوان را دید.

اسکوچیچ که در فصل گذشته بارها با حضور در ورزشگاه‌های مختلف ایران مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را زیر نظر گرفته بود، امسال هم همین رویه را در ماه‌های منتهی به جام جهانی در پیش گرفته تا بازیکنان مدنظرش را از نزدیک انتخاب کند و در دیدار ملوان و استقلال نیز حضور پیدا کرد.

سرمربی تیم ملی ایران که هفته گذشته بازی استقلال و سپاهان و همچنین ذوب‌آهن و پرسپولیس را از نزدیک نظاره کرده بود، پنج‌شنبه شب در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران حاضر شد تا بازی ملوان انزلی و استقلال را زیر نظر بگیرد، اما او بازی را در شرایط ویژه‌ای تماشا کرد.

اسکوچیچ با وجود اینکه می‌توانست در جایگاه ویژه ورزشگاه سیروس قایقران حضور پیدا کند، به اتاق کوچک گزارشگر مسابقه ملوان و استقلال رفت تا در یک فضای عجیب که شبیه کانکس بود، این بازی را زیر نظر بگیرد.

نظر شما