شناسهٔ خبر: 55694246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

برنامه شهردار مشهد برای خانه‌دار شدن خبرنگاران فاقد مسکن

سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد، در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: خانه مطبوعات، بسیج رسانه و سایر تشکل‌های خبرنگاری به میدان آمده تا از فرصت استثنایی قانون جهش مسکن استفاده کنند. شهرداری مشهد نیز با تمام توان، به خانه دار شدن خبرنگاران فاقد مسکن و دارای شرایط کمک خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد، در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: خانه مطبوعات، بسیج رسانه و سایر تشکل‌های خبرنگاری به میدان آمده تا از فرصت استثنایی قانون جهش مسکن استفاده کنند. شهرداری مشهد نیز با تمام توان، به خانه دار شدن خبرنگاران فاقد مسکن و دارای شرایط کمک خواهد کرد.

وی افزود: ورشکستگان سیاسی که فکر می‌کنند با بیانیه‌های تکراری و بی مقدارشان می‌توانند با دستاویز قراردادن احساسات مردم به اهل بیت عصمت و طهارت برای خود جایگاهی احیا کنند، بدانند که بصیرت واقعی از آن جوانانی بود که به نیت دفاع از حرم آن سوی مرز‌های جغرافیایی میهن جان دادند تا حامیان کودک کش شما دستشان به خاک و ناموس این مملکت نرسد.

شهردار مشهد ادامه داد: اگر نبودند سردارانی که در غربت به دست شقی‌ترین انسان‌ها قربانی شدند، امروز در خیابان‌های تهران شاهد خوشامدگویی شما به اجنبیان بودیم.

توسعه مشهد به شرق، سیاست محوری دوره ششم مدیریت شهری

ارجائی، ضمن بیان اینکه توسعه مشهد به شرق، سیاست محوری دوره ششم مدیریت شهری است،گفت: امیدوارم با همراهی مدیران استان مخصوصا استاندار و عنایت تولیت آستان قدس رضوی و همراهی وزیر راه و شهرسازی این مهم درآینده نزدیک محقق و از تبدیل شدن مشهد به شهری که در حاشیه آن بقعه‌ای وجود دارد، جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: جمع کثیری از خبرنگاران عالمانه و صادقانه به دنبال تحقق مطالبات مردم هستند که قدردان آن‌ها هستیم. مشهد قطب موثر در عرصه رسانه در کشور است. شما را به اقدام مشترک در چهار محور اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع از حقوق مردم و مشهد که همه بر سر آن اتفاق نظر داریم و مطلوب همه ما است دعوت میکنم.

 

نظر شما