شناسهٔ خبر: 55694179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یادواره شهیدان رجایی و باهنر و دولتمردان شهید در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره شهیدان رجایی و باهنر و دولتمردان شهید با حضور جمعی از خانواده شهدا، مردم و مسئولان در فرمانداری مهریز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، در این مراسم استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص رجایی و باهنر گفت: شهدا با تقدیم خون خود موجب اقتدار نظام و عزت جمهوری اسلامی شدند.

حجت‌الاسلام محمدعلی فرشاد به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جوان به خصوص انتقال سیره شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و سرعت بخشیدن به آن را خواستار شد.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهیدان رجایی و باهنر و دولتمردان شهید نقش مهمی در آشنایی مردم به خصوص جوانان با خدمات، سیره و اهداف نورانی آنها دارد و باید همواره به آن عنایت داشته باشیم.

این کارشناس مذهبی به نقش شهیدان رجایی و باهنر در پیروزی انقلاب اسلامی و همراهی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و از دست‌اندرکاران یادواره قدردانی کرد.

فرشاد به اهمیت تکریم هفته دولت و رسیدگی به مسائل و مطالبات مختلف مردم اشاره و از مسئولان خواست در این شرایط بیش از گذشته برای حل و فصل امور شهروندان اقدام کنند.

همچنین در ادامه تعدادی از ذاکران و مداحان اهل بیت عصت و طهارت (ع) در رثای شهیدان مظلوم دشت نینوا به عزاداری و سوگواری پرداختند.

هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز می‌شود و مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

              

نظر شما